Jump to content

San Andreas Screenshots!

Recommended Posts

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör du så att den sjunker? Det var så kul att vara på båtar som sjunker i VC! :P

Spräng den..

Men...

Det tar 84190758907 timmar för en båt att sjunka...

Jag gick och åt medens den håll på att sjunka och den var än uppe på ytan när jag kom tillbax... :'(

Några ny bilder :nuke:^_^

Nice..

Hur fan fick du den o..vara styckad? :(

Vet ej....

Tror jag fick det med en mod.... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför snuten ut som ett...jävla arsle? ;) Militärerna tyckte jag var lite roliga, haha

Haha, det är en drunk mod. alla män går runt och är sten höga. Höll på att garva ihjäl mig när jag spelade. alla är fulla som fan... :P:ermm:

Militärerna tycker jag kunde vara lite mer glada. Visst dom behöver inte le och säga "ja, nu ska vi åka och göra drive by på polisen med våra m4:or. Jiiippii" ;):mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det är en drunk mod. alla män går runt och är sten höga. Höll på att garva ihjäl mig när jag spelade. alla är fulla som fan... ;):ermm:

Militärerna tycker jag kunde vara lite mer glada. Visst dom behöver inte le och säga "ja, nu ska vi åka och göra drive by på polisen med våra m4:or. Jiiippii" :P:mellow:

Haha jaså, blir man "hög" lr full beroende vad man dricker/röker? om man nu kan välja på något sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor