xenon Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tog lite fler bilder, jag gillar den på staden vid Mount Chilliad. Spårvagnsbilder är också fina, jag väntade jättelänge på att en ny skulle komma förbi men då var det redan lunchtid och det fina ljuset hade försvunnit. Varför så låga grafik inställningar? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Varför så låga grafik inställningar? :'( Dålig dator kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Naww.... husbilarna är så förbannat mysiga vill att man ska kunna gå in i dem edit: fick göra bilden ljusare, den var så mörk Redigerad 25 november, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Naww.... husbilarna är så förbannat mysiga vill att man ska kunna gå in i dem edit: fick göra bilden ljusare, den var så mörk Älskar ju mörka rum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Varför så låga grafik inställningar? :'( Vaddå, jag har 1024x768x32 och väldigt hög drawdistance, däremot kanske just de där bilderna har Medium på grafikinställningen... hade High tidigare igår kväll men sen började allt lagga väldigt mycket så jag fick ändra. Ska höja igen tills nästa gång, men annars är det väl inte mycket som går att ändra till sådär jättemycket bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tog lite fler bilder, jag gillar den på staden vid Mount Chilliad. Spårvagnsbilder är också fina, jag väntade jättelänge på att en ny skulle komma förbi men då var det redan lunchtid och det fina ljuset hade försvunnit. Dom två första och dom två sista är ju gudomliga! OMFG för solen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Älskar ju mörka rum! Innan jag gjorde den ljusare såg man knappt bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tack för allt härligt beröm! Det är kul att fota med så mycket uppskattning bakom sig, det ger anledning att fota mer och mer. Andra kanske gillar att modda, andra att stunta, men det är inget för mig. Att mucka med snuten har jag gjort tillräckligt, man tröttnar på det. Att fuska blir tråkigt efter en halvtimme, men jag visste inte att det kunde vara så kul att fota! Om, eh... hehe Om det är nån som har PSP och gillade mina bilder så har jag gjort dem till min PSP också. Ska lägga dem som bakgrund där och det kanske är andra som vill ha dem? Har fler, men de får inte plats i en och samma attachment. sa_pspbg1.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Hittade en nice vy över San Fierro. Kommentera gärna den här gången. Redigerad 25 november, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hittade en nice vy över San Fierro. Kommentera gärna den här gången. Fina som fan dom också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hittade en nice vy över San Fierro. Kommentera gärna den här gången. Wow, den första bilden har jag inte tänkt på. Alltså, den vyn är ny även för mig. Det ser lite grann ut som New York-bilder in mot Manhattan! Den andra bilden hade fint ljus, det är fint när man lyckas med såna bilder. Schysst! Fortsättningen på zippen, om nån är intresserad. sa_pspbg2.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Här kommer några nya bilder Ett, Två, Tre, Fyra Komentera gärrna bilderna nor_adde dina bilder är också underbara Redigerad 25 november, 2006 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Här kommer några nya bilder Ett, Två, Tre, Fyra Komentera gärrna bilderna nor_adde dina bilder är också underbara Nice! Trean var riktigt fin, jag gillar ljusspelet. Det kanske ni sett av mmina andra bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Nice! Trean var riktigt fin, jag gillar ljusspelet. Det kanske ni sett av mmina andra bilder... Tackar, det var den jag var mest nöjd med. Och ja det har jag sett på dina bilder och det vill vi se mer av Keep up the good work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tackar, det var den jag var mest nöjd med. Och ja det har jag sett på dina bilder och det vill vi se mer av Keep up the good work Gillade ettan den var så spöklik typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Tack! Mer bilder kommer senare. Skriv bara in TOODAMNHOT så blir ljuset fint äver i SF. Redigerad 25 november, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Verkar som att folket är sugna på en ny bildtävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Det här med att fota blir som en drog, det går inte att sluta Här kommer några fler bilder. Uno, Dos, Tres, Cuatro, Cinco Kebab en bildtävling låter kul Redigerad 25 november, 2006 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Innan jag gjorde den ljusare såg man knappt bilden Even better! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Bildtävling-bildtävling!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts