Jump to content

San Andreas Screenshots!

Recommended Posts

Några bilder till :)

1,2,3,4

Oj, vad läckert! Ettan var skitsnygg, tvåan hade fint skimmer i vattnet. Men nu ni, nuuu ni!!!

Är vansinnigt stolt över de här bilderna, jag är så sjukt nöjd med bilderna så jag drog efter andan när jag såg tillfällena. Faktiskt! :unsure: Ni behöver inte hålla med, men kyrkobilderna blev asbra. Bakgrund nästa!

post-4777-1164394088_thumb.jpg

post-4777-1164394097_thumb.jpg

post-4777-1164394148_thumb.jpg

post-4777-1164394182_thumb.jpg

post-4777-1164394202_thumb.jpg

post-4777-1164394438_thumb.jpg

post-4777-1164394592_thumb.jpg

post-4777-1164395241_thumb.jpg

post-4777-1164395431_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, vad läckert! Ettan var skitsnygg, tvåan hade fint skimmer i vattnet. Men nu ni, nuuu ni!!!

Är vansinnigt stolt över de här bilderna, jag är så sjukt nöjd med bilderna så jag drog efter andan när jag såg tillfällena. Faktiskt! :unsure: Ni behöver inte hålla med, men kyrkobilderna blev asbra. Bakgrund nästa!

Tack det värmer inombords Hekibojj :)

Bilderna på den sk kyrkan är underbara. Men hur många kyrkor brukar ha tennisplaner utanför??

Jag har fått för mig att det är en sport club/hotel men sak samma bilderna är underbara i alla fall :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt, riktigt, riktigt snygga bilder! Nästan så man ryser när man ser bilderna :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag märkte när jag höll på att plåta som bäst att oändlig ammunition inte gäller kameran? Om det är något som borde vara oändligt så är det ju kameran... nu måste man avbryta plåtandet mitt i en soluppgång t ex för att leta upp en kamera igen. Är man i LV är det långt till kameran, men inte i SF. Håller mig där tills Photo-opsen är något uttjatade. Men det kanske dröjer...

post-4777-1164398579_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det kan du ha rätt i. Men de togs i gryningen, och det tuffa är dimman över havet och hustaken som framträder i horisonten. Mittenbilden var väl inte för ljus? :unsure:

Jag menar, man ser inte mycket land, bara uppljusat vatten på de mesta imo.

Mittenbilden är självklart lite mörkare än de andra, men dimman gör att man inte ser mycket land, och jag gillar lång drawdistance över en stad eller något, men det är ju bara jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor