gta_player Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Här kommer mina första bilder. Kanske inte lika bra som Henkibojj och nor_adde, men man måste börja någon gång Komentera gärna bilderna så att jag vet vad jag ska tänka på till nästa gång. Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4 (Hoppas länkarna fungerar har inte gjort detta tidigare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Här kommer mina första bilder. Kanske inte lika bra som Henkibojj och nor_adde, men man måste börja någon gång Komentera gärna bilderna så att jag vet vad jag ska tänka på till nästa gång. Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4 (Hoppas länkarna fungerar har inte gjort detta tidigare) Bra bilder för att vara nybörjare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Bra bilder för att vara nybörjare! Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jo,spawnat med en trainer va? Brukar bli så då. Eller så finns det en bugg ibland med NRG-500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Ingen som har sett mina bilder på förra sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Ingen som har sett mina bilder på förra sidan? Jo, såg dom nu! Riktigt fina bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Ingen som har sett mina bilder på förra sidan? Dom var fina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Man tackar och bockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Några bilder till 1,2,3,4 Redigerad 24 november, 2006 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Några bilder till 1,2,3,4 Oj, vad läckert! Ettan var skitsnygg, tvåan hade fint skimmer i vattnet. Men nu ni, nuuu ni!!! Är vansinnigt stolt över de här bilderna, jag är så sjukt nöjd med bilderna så jag drog efter andan när jag såg tillfällena. Faktiskt! Ni behöver inte hålla med, men kyrkobilderna blev asbra. Bakgrund nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Kyrkbilderna var wow. De andra bilderna var kanske lite väl ljusa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Kyrkbilderna var wow. De andra bilderna var kanske lite väl ljusa. Jo, det kan du ha rätt i. Men de togs i gryningen, och det tuffa är dimman över havet och hustaken som framträder i horisonten. Mittenbilden var väl inte för ljus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Oj, vad läckert! Ettan var skitsnygg, tvåan hade fint skimmer i vattnet. Men nu ni, nuuu ni!!! Är vansinnigt stolt över de här bilderna, jag är så sjukt nöjd med bilderna så jag drog efter andan när jag såg tillfällena. Faktiskt! Ni behöver inte hålla med, men kyrkobilderna blev asbra. Bakgrund nästa! Tack det värmer inombords Hekibojj Bilderna på den sk kyrkan är underbara. Men hur många kyrkor brukar ha tennisplaner utanför?? Jag har fått för mig att det är en sport club/hotel men sak samma bilderna är underbara i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jag är en sån som bara har de genvägar som används mest på skrivbordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/a1mrat2vk7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Oj, vad läckert! Ettan var skitsnygg, tvåan hade fint skimmer i vattnet. Men nu ni, nuuu ni!!! Är vansinnigt stolt över de här bilderna, jag är så sjukt nöjd med bilderna så jag drog efter andan när jag såg tillfällena. Faktiskt! Ni behöver inte hålla med, men kyrkobilderna blev asbra. Bakgrund nästa! Riktigt, riktigt, riktigt snygga bilder! Nästan så man ryser när man ser bilderna . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jag märkte när jag höll på att plåta som bäst att oändlig ammunition inte gäller kameran? Om det är något som borde vara oändligt så är det ju kameran... nu måste man avbryta plåtandet mitt i en soluppgång t ex för att leta upp en kamera igen. Är man i LV är det långt till kameran, men inte i SF. Håller mig där tills Photo-opsen är något uttjatade. Men det kanske dröjer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jo, det kan du ha rätt i. Men de togs i gryningen, och det tuffa är dimman över havet och hustaken som framträder i horisonten. Mittenbilden var väl inte för ljus? Jag menar, man ser inte mycket land, bara uppljusat vatten på de mesta imo. Mittenbilden är självklart lite mörkare än de andra, men dimman gör att man inte ser mycket land, och jag gillar lång drawdistance över en stad eller något, men det är ju bara jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Fina bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Tog lite fler bilder, jag gillar den på staden vid Mount Chilliad. Spårvagnsbilder är också fina, jag väntade jättelänge på att en ny skulle komma förbi men då var det redan lunchtid och det fina ljuset hade försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts