Henkibojj Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Fin... svar nr 2000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Fin bild *Studsar upp och ner och är jättelycklig för att jag med en hårsmån kom med på sidan 100* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag har tagit en del naturbilder i SA, synd bara att jag inte har dem i högre upplösning. Jag kan ju fota om de flesta med samma ljus, och om möjligt samma väder och fåglar förbisvischande. I högre upplösning, då. Jag har haft många av de här som skrivbordsunderlägg, och bortsett från upplösningen så är de riktigt bra till det ändamålet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag har tagit en del naturbilder i SA, synd bara att jag inte har dem i högre upplösning. Jag kan ju fota om de flesta med samma ljus, och om möjligt samma väder och fåglar förbisvischande. I högre upplösning, då. Jag har haft många av de här som skrivbordsunderlägg, och bortsett från upplösningen så är de riktigt bra till det ändamålet! Mmmm Vilka mästerverk, fler av den typen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Mmmm Vilka mästerverk, fler av den typen. Tack! Har några till... d'oh, de bästa kom fortfarande inte med! Men det kan ni kanske bara vara glada för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag har tagit en del naturbilder i SA, synd bara att jag inte har dem i högre upplösning. Jag kan ju fota om de flesta med samma ljus, och om möjligt samma väder och fåglar förbisvischande. I högre upplösning, då. Jag har haft många av de här som skrivbordsunderlägg, och bortsett från upplösningen så är de riktigt bra till det ändamålet! Riktigt fina bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Tack! Har några till... d'oh, de bästa kom fortfarande inte med! Men det kan ni kanske bara vara glada för... Vill ha mera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Tackar! Nu när jag blir så glad är jag uppmuntrad att åka runt och plåta naturbilder, nu med högre upplösning! (Har nyligen köpt till mer minne så att det är aningen acceptabelt.... 256+512. Jag vet, det är lite, men det var ju faktiskt bara 256 innan. Tredubbling av minnet gör en del i SA!) Jag verkar ha gjort ngot med taxin på bron, men jag minns inte längre vad. Sannolikheten är stor att det är mitt fel iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Tackar! Nu när jag blir så glad är jag uppmuntrad att åka runt och plåta naturbilder, nu med högre upplösning! (Har nyligen köpt till mer minne så att det är aningen acceptabelt.... 256+512. Jag vet, det är lite, men det var ju faktiskt bara 256 innan. Tredubbling av minnet gör en del i SA!) Jag verkar ha gjort ngot med taxin på bron, men jag minns inte längre vad. Sannolikheten är stor att det är mitt fel iaf Riktigt fina bilder! Men det var ju inte högre upplösning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Man MÅSTE ju vara med på sidan 100 Känns igen från någon cutscene? ^^ Nej faktiskt inte om du inte menar slutscenen i "Reuniting Families". Snygg rök du har moddat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Tackar! Nu när jag blir så glad är jag uppmuntrad att åka runt och plåta naturbilder, nu med högre upplösning! (Har nyligen köpt till mer minne så att det är aningen acceptabelt.... 256+512. Jag vet, det är lite, men det var ju faktiskt bara 256 innan. Tredubbling av minnet gör en del i SA!) Jag verkar ha gjort ngot med taxin på bron, men jag minns inte längre vad. Sannolikheten är stor att det är mitt fel iaf Du är grym på att fota ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Riktigt fina bilder! Men det var ju inte högre upplösning... Nej, inte än. Det där är gamla bilder. Mer kommer väl i helgen, eller imorrn. Inte nu. Du är grym på att fota !Wippie! Tack! Mina favoriter (räknat från s. 101, första bilden som nr 1) är nummer 1, 2, 9, 11, och 14, som jag har haft som skrivbordsunderlägg jättelänge tillsammans med nr 11. Femman är rätt höstrusk-fin, men ingen absolut favorit. Nummer 17 såg jag först nyss att den var finare än jag tänkt... Redigerad 23 november, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Nu fick jag lust att gå ut och knäppa kort! Så enkelt var helgens göra klart! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Mina favoriter (räknat från s. 101, första bilden som nr 1) är nummer 1, 2, 9, 11, och 14, som jag har haft som skrivbordsunderlägg jättelänge tillsammans med nr 11. 11 ÄR HELT ENKELT UNDERBAR En fråga: Andvänder du kameran i spelet eller någon typ av cam hack när du tar dina bilder? Blev väldigt sugen på att fota själv nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 11 ÄR HELT ENKELT UNDERBAR En fråga: Andvänder du kameran i spelet eller någon typ av cam hack när du tar dina bilder? Blev väldigt sugen på att fota själv nu Kameran i spelet tror jag att han använder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jag har tagit en del naturbilder i SA, synd bara att jag inte har dem i högre upplösning. Jag kan ju fota om de flesta med samma ljus, och om möjligt samma väder och fåglar förbisvischande. I högre upplösning, då. Jag har haft många av de här som skrivbordsunderlägg, och bortsett från upplösningen så är de riktigt bra till det ändamålet! Tack! Har några till... d'oh, de bästa kom fortfarande inte med! Men det kan ni kanske bara vara glada för... Tackar! Nu när jag blir så glad är jag uppmuntrad att åka runt och plåta naturbilder, nu med högre upplösning! (Har nyligen köpt till mer minne så att det är aningen acceptabelt.... 256+512. Jag vet, det är lite, men det var ju faktiskt bara 256 innan. Tredubbling av minnet gör en del i SA!) Jag verkar ha gjort ngot med taxin på bron, men jag minns inte längre vad. Sannolikheten är stor att det är mitt fel iaf Grymt stabila FOTON!!! Om inte det var för den låga upplösningen så hade dom varit i världsklass.. Kör du med 16 bitar eller 32 bitar?? annars så är dom grymt stabila! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Photo Session! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Kameran i spelet tror jag att han använder! Ok tack Dags att börja knäppa lite bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Hmm? Motorcykel? Redigerad 24 november, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Hmm? Motorcykel? Jo,spawnat med en trainer va? Brukar bli så då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts