Jump to content

San Andreas Screenshots!

Recommended Posts

Jag har tagit en del naturbilder i SA, synd bara att jag inte har dem i högre upplösning. Jag kan ju fota om de flesta med samma ljus, och om möjligt samma väder och fåglar förbisvischande. I högre upplösning, då. :wub:

Jag har haft många av de här som skrivbordsunderlägg, och bortsett från upplösningen så är de riktigt bra till det ändamålet! :)

post-4777-1164313817_thumb.jpg

post-4777-1164313834_thumb.jpg

post-4777-1164313842_thumb.jpg

post-4777-1164313856_thumb.jpg

post-4777-1164313877_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tagit en del naturbilder i SA, synd bara att jag inte har dem i högre upplösning. Jag kan ju fota om de flesta med samma ljus, och om möjligt samma väder och fåglar förbisvischande. I högre upplösning, då. :)

Jag har haft många av de här som skrivbordsunderlägg, och bortsett från upplösningen så är de riktigt bra till det ändamålet! :D

Mmmm :wub:

Vilka mästerverk, fler av den typen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tagit en del naturbilder i SA, synd bara att jag inte har dem i högre upplösning. Jag kan ju fota om de flesta med samma ljus, och om möjligt samma väder och fåglar förbisvischande. I högre upplösning, då. :wub:

Jag har haft många av de här som skrivbordsunderlägg, och bortsett från upplösningen så är de riktigt bra till det ändamålet! :)

Riktigt fina bilder!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar! Nu när jag blir så glad är jag uppmuntrad att åka runt och plåta naturbilder, nu med högre upplösning! (Har nyligen köpt till mer minne så att det är aningen acceptabelt.... 256+512. Jag vet, det är lite, men det var ju faktiskt bara 256 innan. Tredubbling av minnet gör en del i SA!) :)

Jag verkar ha gjort ngot med taxin på bron, men jag minns inte längre vad. Sannolikheten är stor att det är mitt fel iaf :wub:

post-4777-1164315931_thumb.jpg

post-4777-1164315939_thumb.jpg

post-4777-1164315962_thumb.jpg

post-4777-1164315973_thumb.jpg

post-4777-1164315989_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar! Nu när jag blir så glad är jag uppmuntrad att åka runt och plåta naturbilder, nu med högre upplösning! (Har nyligen köpt till mer minne så att det är aningen acceptabelt.... 256+512. Jag vet, det är lite, men det var ju faktiskt bara 256 innan. Tredubbling av minnet gör en del i SA!) :)

Jag verkar ha gjort ngot med taxin på bron, men jag minns inte längre vad. Sannolikheten är stor att det är mitt fel iaf :wub:

Riktigt fina bilder! Men det var ju inte högre upplösning...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är grym på att fota :D!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt fina bilder! Men det var ju inte högre upplösning...
Nej, inte än. Det där är gamla bilder. Mer kommer väl i helgen, eller imorrn. Inte nu. :blink:

Du är grym på att fota :wub:!
Wippie! Tack! :)

Mina favoriter (räknat från s. 101, första bilden som nr 1) är nummer 1, 2, 9, 11, och 14, som jag har haft som skrivbordsunderlägg jättelänge tillsammans med nr 11.

Femman är rätt höstrusk-fin, men ingen absolut favorit. Nummer 17 såg jag först nyss att den var finare än jag tänkt... :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina favoriter (räknat från s. 101, första bilden som nr 1) är nummer 1, 2, 9, 11, och 14, som jag har haft som skrivbordsunderlägg jättelänge tillsammans med nr 11.

11 ÄR HELT ENKELT UNDERBAR :wub:

En fråga: Andvänder du kameran i spelet eller någon typ av cam hack när du tar dina bilder? Blev väldigt sugen på att fota själv nu :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tagit en del naturbilder i SA, synd bara att jag inte har dem i högre upplösning. Jag kan ju fota om de flesta med samma ljus, och om möjligt samma väder och fåglar förbisvischande. I högre upplösning, då. :)

Jag har haft många av de här som skrivbordsunderlägg, och bortsett från upplösningen så är de riktigt bra till det ändamålet! :P

Tack! :)

Har några till... d'oh, de bästa kom fortfarande inte med! Men det kan ni kanske bara vara glada för... :)

Tackar! Nu när jag blir så glad är jag uppmuntrad att åka runt och plåta naturbilder, nu med högre upplösning! (Har nyligen köpt till mer minne så att det är aningen acceptabelt.... 256+512. Jag vet, det är lite, men det var ju faktiskt bara 256 innan. Tredubbling av minnet gör en del i SA!) :wub:

Jag verkar ha gjort ngot med taxin på bron, men jag minns inte längre vad. Sannolikheten är stor att det är mitt fel iaf :blink:

Grymt stabila FOTON!!! Om inte det var för den låga upplösningen så hade dom varit i världsklass..

Kör du med 16 bitar eller 32 bitar?? annars så är dom grymt stabila! :);)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor