Adriian Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Weee. Flyga flyga! Edit: Sidan 100! Redigerad 18 november, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Den där bilden på maffia medlemarna är väl tagen I Bayside Marina? Ja där man kör ner en bil i ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ja där man kör ner en bil i ett uppdrag Ah, tänkte väl det. Har bara sett dom där. Finns dom någon annan stanns? I allafall, dom är ganska så farliga speciellt dom med Desert Eagle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Moddade en bil och åkte ner för mount chillad eller åkte ner från "guppet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Lite bilder. Jag tycker dom vart rätt så stabila! OMG PINK!! Redigerad 19 november, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Lite bilder. Jag tycker dom vart rätt så stabila! OMG PINK!! Fan va snyggt, vad för draw distance kör du igetnligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Fan va snyggt, vad för draw distance kör du igetnligen? ´ Full Draw Distance + Draw distance 10X.. underbart. men ibland buggar det till allt... typ marken blir osynlig när man har en speciell vinkel på kameran. Suger hårt när det buggar men annars så är det UNDERBART!!! 10x Draw Distance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 ´ Full Draw Distance + Draw distance 10X.. underbart. men ibland buggar det till allt... typ marken blir osynlig när man har en speciell vinkel på kameran. Suger hårt när det buggar men annars så är det UNDERBART!!! 10x Draw Distance Jag vet jag har frågat om det... Men kan nån göra en redame? Jag är helt grön på att byta filer, och greja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag vet jag har frågat om det... Men kan nån göra en redame? Jag är helt grön på att byta filer, och greja... Det är bara att byta ut filerna... Mod: Timecyc. och sen bara byta ut med Timecyc i Gta Sanmandreas/data/Timecyc. sen ska du kanske ha också full i Orginal draw distance som man kan ändra på i menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Att äta hamburgare me ögat kanske inte är så smart Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Hahaha! hon kanske kollar va de är i hamburgaren =D Fina bilder eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 hon kanske kollar va de är i hamburgaren =D Fina bilder eller? Snygga bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 hon kanske kollar va de är i hamburgaren =D Fina bilder eller? Snygga... Lite grå-tråkiga och små tyvärr.. Men dom är snygga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Snygga... Lite grå-tråkiga och små tyvärr.. Men dom är snygga.. okay sen märkte ja efterå att delar av staden är borta, en del.. :/ får försöka igen, och piffa upp den lite i photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 hon kanske kollar va de är i hamburgaren =D Fina bilder eller? Fiiiiiiikus, vilket drawdistance! Är det nån map-editor eller har du bara sjuk dator? Nån mod? Det ser annars väldigt tomt ut, det kanske är en mapeditor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) okay sen märkte ja efterå att delar av staden är borta, en del.. :/ får försöka igen, och piffa upp den lite i photoshop Mmm.. det kommer tyvärr med 10xDD Fiiiiiiikus, vilket drawdistance! Är det nån map-editor eller har du bara sjuk dator? Nån mod? Det ser annars väldigt tomt ut, det kanske är en mapeditor? Han använder nog Draw Distance 10x Jag gav ut en länk lite längre upp.. eller på andra sidan.. _______________________________________________________________ EDIT: Vi skulle REJSA!!!! Redigerad 20 november, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Mmm.. det kommer tyvärr med 10xDD Han använder nog Draw Distance 10x Jag gav ut en länk lite längre upp.. eller på andra sidan.. _______________________________________________________________ EDIT: Vi skulle REJSA!!!! Mjo jag hade draw distance 10x.. skulle bara testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Mjo jag hade draw distance 10x.. skulle bara testa vem hade rätt.. Haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag hatar namnbrickorna när man spelar Multiplay. När man gömmer sig och ska snipra nån, nej då ser han namnet och då är det slut Tycker bara namnbrickan skall vara framme när man siktar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Man MÅSTE ju vara med på sidan 100 Känns igen från någon cutscene? ^^ http://img455.imageshack.us/img455/9255/gtasa2006111916224795fz2.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts