GTApimpfoolife Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Rätt. Meningen var att ni skulle fatta det genom registreringskylten... Wohhho 10 poäng till mig. Det är klart man kollar på regestreringskylten. Annars skulle man ju inte vet att det var Jizzys Broadway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Rätt. Meningen var att ni skulle fatta det genom registreringskylten... Gjorde Woozies uppdrag i förrgår. Första försöket dog Woozie i bilen, därför stack jag bara och skulle börja om. Nu fanns det helt plötsligt två Woozie, en död i passagerarsätet. Den levande Woozie kastade ut den döda och tog platsen. Precis som när man kastar ut en levande person alltså. Här är screenshotet iaf, Woozie x2: Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Blev ett våldsamt gatubråk i Los Santos: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Hur recrutar man folk till sitt gäng? vilka olika skolor finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edgarn Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kamikaze poliser? dom bara fortsatte att hoppa ner i vattnet o drunka o dom lät väldigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) "WTF" tänkte jag när jag såg detta! Kolla snett till vänster ovanför bussen. Redigerad 15 juni, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ahh...kommer ihåg när jag fick GTA VC på datorn.. fasiken,jag måste skaffa detta till datorn för det är mycket roligare där en till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 "WTF" tänkte jag när jag såg detta! Kolla snett till vänster ovanför bussen. Ett flygplan.... So what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jo, men dom brukar inte flyga så jäkla lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 "WTF" tänkte jag när jag såg detta! Kolla snett till vänster ovanför bussen. Tycker att det är två konstiga saker på den bilden. Berget ser inte heller så normalt ut. Ovanligt fult och kantigt till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 HEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkey Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Blev någon konstig bugg när jag minimera http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/gtasabugg.JPG tja, ni ser ju hur det blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Varför är de mörkt hos alla? Redigerad 15 juni, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Antingen så var det uppdraget när man ska köra ner den där hiphoparen i sjön, eller så var det när man skulle hämta nått skit i hans hus (å lekte manhunt:D) , iallafall fick man ett telefon samtal av nån officer typ, å det var samuel L jacksons röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Area 51 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jo, men dom brukar inte flyga så jäkla lågt. Jodå, ibland kan dom flyga så lågt att dom kraschar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Eller 69 som det heter i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 JAg har aldrig sett ett plan i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag har sett tusentals plan flyga lågt men aldrig krashat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Area 51 Lol sneaky. Ser fan ut som om det vore en James Bond film han smyger klättar över tyst. Åfan vi på gtasajten borde göra en film. Carl Johnsson. Johnsson,... Carl, Johnsson. ´Man filmar varsitt klipp typ smyg bakom polis med kniv.. ååååå Blir ju typ som Lost in San Andreas fast film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts