xstreem Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Det finns en tråd för GTA III och en för GTA VC, nu kommer den till SA! (Har det själv på PS2, men jag startar denna ändå!) Edit: Ändra särskrivningen i topicnamet! Redigerad 9 juni, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 En söt liten bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ska det vara roliga screens eller bara screens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ska det vara roliga screens eller bara screens? Säkert vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ser skojj ut : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) En söt liten bugg Grafiken såg riktigt bra ut... EDIT: Hur kör man cyklarna? "Tappar" man på upp-pilen nu? Redigerad 9 juni, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Grafiken såg riktigt bra ut... EDIT: Hur kör man cyklarna? "Tappar" man på upp-pilen nu? Om man håller en så cyklar han lugnt..., tappar man så pressar han som fan, precis som på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 En kompis screenshot: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Till De som har det på Pc... Är det bättre grafik och är kontrollerna bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jaja, jag vet, de e dum o fuska men kunde inte hålla mig...sparade ju inte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jaja, jag vet, de e dum o fuska men kunde inte hålla mig...sparade ju inte iaf Du kanske ska SPOILER-varna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Här ser ni även hur dålig kvalité det är på min dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 HEY CHICKEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 HEY CHICKEN! Fan vad långt du måste ha klarat redan...Den där e ju i en by utanför LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 HEY CHICKEN! Åhå, har vi ett liten underbarn här när det gäller att klara SA fort, eller har du haft spelet längre än 2-3 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har haft det i två dagar, ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har haft det i två dagar, ja.. Vad lite pengar du har, trots att du kommigt så långt. Strange. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Vad lite pengar du har, trots att du kommigt så långt. Strange. Det finns nåt som heter fusk? Pimz0r Redigerad 10 juni, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det finns nåt som heter fusk? Då kunde du väl sagt det, folk här tror ju du är ett underbarn nu!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Han har inte ändrat håret eller kläderna heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts