Niklas Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 (redigerad) Jag tycker att både raketer och vanliga smällare är underhållande. Visst var smällare dyra och så, men alltså det är nog inte dem som är det största miljöhotet. Såg på ett danskt reportage en gång där de sa att folk spränger fingrar och händer av sig på hemmagjorda bomber som de gör p g a ett förbud mot smällare. Redigerad 6 januari, 2003 av Niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 hehe jag blev fan drogad av elden..jag skule tända raketer med tändstickor men dom slocknade hela tiden tillslut va hela asken slut så jag bärjade leka med elden inne sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 hehe jag blev fan drogad av elden..jag skule tända raketer med tändstickor men dom slocknade hela tiden tillslut va hela asken slut så jag bärjade leka med elden inne sen Blivande pyroman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 vad är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Pyroman = En som gillar att tända eld på saker etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Det är ju att spränga pengar för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts