Rogis Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Var det en stor guld palm eller kanske en eldducsh? Vad hade ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Vi köper aldrig fyrverkerier... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Inte vi heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Vi smällde för 3000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 min pappa anser att smällare bara förstör vår miljö! så därför smäller vi inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 min pappa anser att smällare bara förstör vår miljö! så därför smäller vi inget Smällare är inte bara skadliga för miljön, de är förbjudna också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 det är rätt örnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Smällare är inte bara skadliga för miljön, de är förbjudna också... Fel fel!! Raketer är ok men bomber och sånt är inte ok!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 (redigerad) Fel fel!! Raketer är ok men bomber och sånt är inte ok!! Smällare är visst förbjudna, tror det var 2001 som den nya lagen infördes i Sverige. Redigerad 3 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Smällare är visst förbjudna, tror det var 2001 som den nya lagen infördes i Sverige. Yup sant...det är bara raketer man får hanskas med numera!...Vi köper heller aldrig smällare....har aldrig förstått vitsen med smällare faktiskt!...fast en gång när jag var typ 10 tillverkade jag och en kompis en stor j*vla smällare med massor av krut och grejer allt det la vi i en glasburk som vi ställde mitt på vägen och tänkte tända på....då kom min kompis mamma utspringande och hejdade oss.....synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Men de smälls ju smällare i affärerna ju. fast de vore ju typsikt Sverige här är allt förbjudet och ingenting får man göra ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Men de smälls ju smällare i affärerna ju. fast de vore ju typsikt Sverige här är allt förbjudet och ingenting får man göra ( ) Det har jag aldrig varit med om!...Men du har rätt det säljs ändå....det är rätt sjukt det där med lagar och förbud!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Men de smälls ju smällare i affärerna ju. fast de vore ju typsikt Sverige här är allt förbjudet och ingenting får man göra ( ) Jag ser inget posistivt med att folk ska få smälla smällare bara för att det är roligt. Fontäner, raketer, bombtårtor m.m är stämningsfulla att se på men smällare låter bara illa. Negativt med smällare: Man "smäller" bort sina pengar. Man kan skada sig själv och andra. Man skräpar ner och släpper ut farliga ämnen i naturen. Många människor och djur upplever smällare som störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rogis Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Vi smällde för 3000 kr Köpte du allt själv eller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Men de smälls ju smällare i affärerna ju. fast de vore ju typsikt Sverige här är allt förbjudet och ingenting får man göra ( ) Smälls det verkligen smällare i affärerna? Rätt farligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 jag och mina kompisar smällde tändhattar förut lite då och då vi la en i en stor tjock glas flaska i skogen vi gömde oss bakom en sten kaboom och det regnade glas splitter tändhattar är det då kadus i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 jag och mina kompisar smällde tändhattar förut lite då och då vi la en i en stor tjock glas flaska i skogen vi gömde oss bakom en sten kaboom och det regnade glas splitter tändhattar är det då kadus i Var fick ni tag i tändhattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 meh eh ja köper raketer o sånna grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 jag och min kompis som hade tändhattarna vi bor liksom på landet ca 5 km från närmsta samhälle och hans farsa har väll använt dom vid stensprängning eller nåt hans farsa hade många tandhattar så min kompis snodde några lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts