Blues Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Det här har ni längtat efter va? Äntligen, här har jag en spelbar version av nya PowerMan: Redux! Man kan bara komma till första bossen, men det är ganska kul endå! Jaja, det är bara att ladda hem och testa! Sig vad som ni tycker ska fixas, och vad som kan förbettrass. DownLoad Edit: Upptäckte precis ett par buggar med bossen... En av dom är att han inte går att döda :"> Ska fixa snart, och ladda upp den nya versionen! Redigerad 9 juni, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Kul spel Skinnat om 1:an lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Kul spel Skinnat om 1:an lite? Njae, gjort om det från grunden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det här har ni längtat efter va? Äntligen, här har jag en spelbar version av nya PowerMan: Redux! Man kan bara komma till första bossen, men det är ganska kul endå! Jaja, det är bara att ladda hem och testa! Sig vad som ni tycker ska fixas, och vad som kan förbettrass. DownLoad Edit: Upptäckte precis ett par buggar med bossen... En av dom är att han inte går att döda :"> Ska fixa snart, och ladda upp den nya versionen! Haha jobbig bugg. Ska ladda det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Råckar Fett!!! låten i början? Redigerad 9 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Råckar Fett!!! låten i början? Introt i ett gammalt MegaManSpel, kommer ej ihåg vilket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Hahahaha det är ju låten från Kingdom Heart .Nästsista världen. Glömt vad den heter, men det är ett fett slott! Du menar från ett megaman flashspel? Jo dom tog det från kingdom hearts. Redigerad 9 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hahahaha det är ju låten från Kingdom Heart .Nästsista världen. Glömt vad den heter, men det är ett fett slott! Du menar från ett megaman flashspel? Jo dom tog det från kingdom hearts. Asså vilken låt pratar vi om? Den på menyn eller på första banan? Menyn: Intro till gammal MegaManspel till NES Banan: Hollow Bastion i KingdomHearts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ja den . Fast på en Megaman Flashspel så hade dom också låten från kingom hearts på första banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Najjss ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 REQUEST: Behöver en beta-testare, om du vill spela hela versionen av det här spelet före alla andra, adda mig på MSN (klicka på MSN knappen här under). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 ^^^^ Ingen som ville vara BETAtestare tydligen... Jaja, är det nån som vill hjälpa mig göra en officiell PowerMan hemsida då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) För fan! Min brorsa hade varit inne och skrivit det där, sorry. Redigerad 10 juni, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 När kommer en 3d version av PowerMan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 När kommer en 3d version av PowerMan då? Vem har sagt att det ska komma en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vem har sagt att det ska komma en? Duh... Jag ville ju vara betatestare, jag addade ju din msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vem har sagt att det ska komma en? Grafiken du har nu e ju lite out-of-date, typ paint grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Grafiken du har nu e ju lite out-of-date, typ paint grafik Okej... Det märks att du inte kan nåt om spel... Jaja, jag planerar faktiskt ett 3D-PowerMan, det ska vara ett first-person-view tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Okej... Det märks att du inte kan nåt om spel...... Jag är typ 8 år äldre än dig grabben, satt typ bara och spelade de gamla klassiska 8-bit/16-bit spelen innan du ens existerade eller ens var påtänkt... Jaja, jag planerar faktiskt ett 3D-PowerMan, det ska vara ett first-person-view tror jag... Okej lycka till, nu har du ju gott om tid under sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts