Infinite Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag kan ju säga att jag kommer lätt att skaffa både PSP och Liberty City Stories. PSP är mycket imponerande, eftersom jag spelat en demokonsoll av PSP med något NFSU spel i. Riktigt jävla grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag ska lätt köpa PSP...men om jag köper LCS vette hundan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Null vote. Känns lite onödigt att köpa psp. Men om jag mot förmodan skulle göra det så köper jag lcs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kommer aldrig att köpa någon liten bärbar spel maskin. Därför Nej/Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 .nej nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Antagligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vote: Ja/Ja. Ska skaffa PSP om inte det blir alltför dyrt. LCS verkar ju bli väldigt intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta kungen Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Nej/Ja röstade jag.!! Det kommer bli skönaste gta spelet Men GT4 till PSP kommer äga mer =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts