Jesper Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 När jag ska starta wolfenstein et så står det could not load OpenGL subsystem vad är det för fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Installera om? Drivizar till gfx kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Instalerade om nyss och det fungerr ändå inte vart kan ajg hitta drivizar.' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Du har troligtvis inte OpenGL installerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vart laddar ajg ner det då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vart laddar ajg ner det då??? Du får fråga din kompis ajg vad han har för grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Min kompis??+ jag har iaf voodoo3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Mhm... Ladda ner Voodoo3 drivrutiner med OpenGL här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts