NiKe-eKiN Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hur gör man så att tex : internet rutan alltid öppnas så den är maximerad? Mina är typ alltid liten ??????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hur gör man så att tex : internet rutan alltid öppnas så den är maximerad? Mina är typ alltid liten ??????????????? Högerklicka på genvägen > Egenskaper > Run: Maximized = Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Högerklicka på genvägen > Egenskaper > Run: Maximized = Ok Ja hittar inte det på egenskaper ..,ladda upp en bild och visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ja hittar inte det på egenskaper ..,ladda upp en bild och visa Ajdå, i stundens hetta råkade jag glömma att översätta det hela till svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts