Jump to content

Free Ride I Driver3 & The Getaway!

Guest Cyper
 Share

Villket Spel Är Bäst/Roligast I Free Ride  

53 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Cyper

Villket av spelen är roligast I [FREE RIDE] ?

Jag vet nämligen inte villket av dom som jag ska köpa, och nu vill jag bara vet villket som är roligast I Freeride. Det bästa spelet för Freeride alltså.

Säg inte ''Köp San Andreas, det är mycket bättre'' för det har jag redan och börjar tröttna på det. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Så dom är identiska när det gäller ''dåligt''? Företagen som har gjort dom måste vara ganska lika då. Frågan var inte om dom suger eller inte, utan villket av dom som är bäst/roligast I freeride. (':unsure:')

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Onödigt att dra upp tråden? well, det är endå dött här. Blev besviken. Det enda man kan göra I TGW på freeride är att köra runt och bli jagad av polisen. Sen är staden tråkig.

I Driver finns det flera ställen där man kan hoppa, köra båt och andra fordon med verklig bilfysik, leta Timmy Vercellis m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onödigt att dra upp tråden? well, det är endå dött här. Blev besviken. Det enda man kan göra I TGW på freeride är att köra runt och bli jagad av polisen. Sen är staden tråkig.

I Driver finns det flera ställen där man kan hoppa, köra båt och andra fordon med verklig bilfysik, leta Timmy Vercellis m.m.

Staden är inte tråkig. Det är för sjutton London. Har man varit där känner man igen sig i spelet och det är riktigt häftigt. Sen finns det hopp du kan hitta på Free Ride i Getaway också. Till exempel containers med ramper eller trappor.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Staden är inte tråkig. Det är för sjutton London. Har man varit där känner man igen sig i spelet och det är riktigt häftigt. Sen finns det hopp du kan hitta på Free Ride i Getaway också. Till exempel containers med ramper eller trappor.

Man känner sig instängd. Det är stängel vart man än går, gatorna är extremt tråkiga och man kan inte ens köra en båt, sen så är parkerna som en kartong, man känner sig instängd. Lämnar man bilen kan den pluppa bakom en också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...