mikael_nr1 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Vad tycker ni om det? vad får det för betyg nu i dom första intrycken? Svara BARA om ni har fått det! Det gåller både pc och xbox! Redigerad 9 juni, 2005 av mikael_nr1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Vad tycker ni om det? vad får det för betyg nu i dom första intrycken? Svara BARA om ni har fått det! Betyget blir väl 9.999 av 10 möjliga... Det ända minuset är väl polisernas AI som är lite väl knasig ibland...grafiken är bra, men kunde ha varit bättre... Ibland när man flyger med hydran (som går fort) så kan det ploppa upp hus en meter framför flygplanet, fast man ser att det är hur långt som helst till nästa hus...det kan vara störigt! Edit: Du kanske ville att dom som har fått spelet till PC skulle svara? Edit 2: Ändrade från 9.2 till 9.999 Redigerad 9 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Den får en hel! alltså 10 av 10 då. Det är det ultimata spelet... så är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 9,5 - 10 Allt är fantastiskt, vilket spel är så bra så att man börjar gråta när man sätter på det. En 10 om det inte vore för grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zintel Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 En stark 8:a, stör mig på alla knarkare, ingen kan köra bil ordenligt o samt flyga, helt plötslitg kan ett flygplan dampa ner över huvet på en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 8 av 10 Ja det finns en del i PC versionen som inte alls är som PC versionen i VC vilket man är van vid... Dåliga saker: Polisen träffar för ofta vilket gör att man dör snabbt. Bilarna sladdar väldigt lätt i snabb fart vilket gör dom jävligt svåra att styra. Om en krock har inträffat så kommer många andra bilar i ofta för hög fart och kör in i varradra... jag blev dödad ett antal gånger vid dessa tillfällen. Vägarna är inte lika öppna som i VC och svårt nu i början att minnas exakt om man varit där på just den gatan. Lite väl mycket skitsnack. Ok att USA har mycket ord som fuck hit och dit. Men ändå BRA saker: Stor bana. Snygga effekter, landskap mm. Ljuden låter realistiska. Det är va jag kan hitta just nu... Mest negativa saker men ändå rätt bra betyg. Dock kommer det nog höjas under spelets gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Bilarna sladdar väldigt lätt i snabb fart vilket gör dom jävligt svåra att styra. Du får ju skaffa dig lite Driving Skill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Dåliga saker: * Polisen träffar för ofta vilket gör att man dör snabbt. * Bilarna sladdar väldigt lätt i snabb fart vilket gör dom jävligt svåra att styra. * Om en krock har inträffat så kommer många andra bilar i ofta för hög fart och kör in i varradra... jag blev dödad ett antal gånger vid dessa tillfällen. * Vägarna är inte lika öppna som i VC och svårt nu i början att minnas exakt om man varit där på just den gatan. * Lite väl mycket skitsnack. Ok att USA har mycket ord som fuck hit och dit. Men ändå * En polis har fått vapenträning, då brukar man väl träffa rätt ofta? * Bilar blir ganska så instabila i högre hastigheter * Sånt händer rätt ofta i storstäder, folk är för upptagna vid ratten * Vice City var en lite "öppnare" stad. I San Andreas är de trånga storstäder vi snackar * Vad kan man förvänta sig "in da hood" Redigerad 9 juni, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Den får en 6 / 10 av mig. Grymt mkt GTA-känsla är borta. Buggigt. Osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Den får en 6 / 10 av mig. Grymt mkt GTA-känsla är borta. Buggigt. Osv. GTA-känsla borta? Det kan ju inte bli mer GTA än vad det är på SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det måste ju vara väjdigt svårt för R*. Eftersom vissa tycker det är jobbigt med buggar och andra tycker det skulle vara tråkigt utan. Själv tycker jag det är lite småkul eftersom det inte alls är jobbigt eller störande, utan man börjar bara garva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 6.5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vad säger ni grafikken är ju som Half life 2 grafikken så jag ger 10 av 10 i grafik. Och 1 av 10 i ljud för de stänger av sig lite nu och då men om man släpper gasen hastigt ett par gånger åker det igång igen men 10 av 10 får själva spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag tycker... Grafiken är skitful, eller inte skitful men medelmåttig. Det är VÄDRET som är snygg (Regnet, Solnedgångar, natten. Solen är dock ett gränsfall, den lyser igenom saker och ting) Känslan är sisådär. Vice var bäst För många hästskor, spray tags och ostron samt photo ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 GTA-känsla borta? Det kan ju inte bli mer GTA än vad det är på SA. Jag menar alltså, inget KOMMANDE GTA-spel kommer NÅNSIN att slå känslan av när man slog på GTA(1) första gången. Det är det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts