Coppy Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har problem med istalleringen av san andreas när man tar autostart så kommer bara en savrt dosruta upp men sen nmär man får in i bin och dbd filen så startar det men sen när man tar install så blir det en svart dosskärm igen och det funkar inte. Obs ! det funkade att istallera innan men en kompis råkade avbryta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har problem med istalleringen av san andreas när man tar autostart så kommer bara en savrt dosruta upp men sen nmär man får in i bin och dbd filen så startar det men sen när man tar install så blir det en svart dosskärm igen och det funkar inte. Obs ! det funkade att istallera innan men en kompis råkade avbryta Nerladdad eller köpt...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nerladdad eller köpt...? Säkert nedladdad.... suck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag vet ptroblemet, men eftersom du har laddat ner det så hjälper jag dig inte, cp truck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag vet ptroblemet, men eftersom du har laddat ner det så hjälper jag dig inte, cp truck Vilka fördommar ni har ...som ni vet så brukar spelen komma en dag före om man beställer ifrån CDON Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Han sa att han hade problem med BIN flen . tror du att det är en bin fil på cdn eller ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Han sa att han hade problem med BIN flen . tror du att det är en bin fil på cdn eller ? Inte vet jag..jag är ingen som kan allt om datorer....jag vet mycket annat som är viktigare än en dumburk... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Han har laddat ner. *sparkar Coppy i röven* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Han har laddat ner. *sparkar Coppy i röven* Sparka från mig oxå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ge han en rejäl hästspark i skrevet från mig också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 *Hämtar en häst och låter den sparka Coppy i skrevet* Ahem.. Duktig häst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Han sa att han hade problem med BIN flen . tror du att det är en bin fil på cdn eller ? Dvdn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Luktar Warez. *Locked* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts