yoda Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Okej jag ska göra en splinter cell mod till gta sa för på sa finns 2 smyg vapen(knife,sc pistol)jag hade tänkt att stopa in nya skins kanske updrag om nån vill hjälpa med (jag tittar på dig) jag ska fixa ett bra paint program(såna som man kan bräna fixa litte på skins och sånt) men jag kan behöva hjelp kanske gör ballas till mercenaries .....JOIN NOW.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag kan hjälpa till med ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ännu ett till : Jag startar ett projekt ja gör ingenting utom att fixa ihoå allt i en .Zip fil , och tar creds för de dom andra har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vad hade du själv tänkt göra? skulle tippa på det Steff3 sa... dessutom framgår det inte alls vad som ska göras. "jag ska fixa ett bra paint program(såna som man kan bräna fixa litte på skins och sånt)" - VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Vad hade du själv tänkt göra? skulle tippa på det Steff3 sa... dessutom framgår det inte alls vad som ska göras. "jag ska fixa ett bra paint program(såna som man kan bräna fixa litte på skins och sånt)" - VA? Han tänker skapa skins! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 U sad it borther gör nog ballas till merc och ändrar lite på vapen "kanske stopar röd prick i sicktet det skulle va coolt (om de blir bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Haha, har ni sommarskola i eran kommun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Haha, har ni sommarskola i eran kommun? :. :: :. Muhuhu, första posten i moddingforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ja så kom igen grabbar, vad säger ni, ontopic kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cool_boy_emme Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Va , va det man köpte sina mers någonstans?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts