cennys Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Aja detta kanske är helt konstigt men Hur som helst. Jag har bara en amd 1600+ och gf2 pro 64mv 256ram. Vice city fungerade utmärkt Men Gta sa är lite segt ibland.. Jag undrar om det finns nått program som gör så man kan klocka gf kortet eller processorn någon som man ge lite tips eftersom jag kan inte mycket just i det området. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 *Om jag var mod skulle denna flyttas till allmänt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Gå till Sweclockers och kolla, om du inte hittar nåt så fråga i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Yes var lite osäker på vart jag skulle skriva men då gör jag det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts