edgarn Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fick min kopia från cdon idag , fast fick köpa ny dvd läsare, när jag satte i skivan i min gamla, crasha datorn :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nu har jag san andreas och jag klarar av att köra med allt på högsta kvalité förutom skärmuplösningen på 1024*768. Spelet ser knivskarpt ut och jag har varken hört eller sett någon bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Åker poå semester 1 månad men när jag kommer hem ska jag "köpa" det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har fått ett par programfel lite då o då... vid vissa uppdrag. Men är väl bara tillfälligt, får man hoppas. Musen sluta funka en gång med. Men tabbade i o ut, sen funka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Precis när jag skulle skriva "ARGH! SPELET HAR INTE KOMMIT " så hör jag brevlådan öppnas! Ska spela nu så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Köpte mitt idag, har allt på högsta utan lagg(trode inte min dator skulle klara det) Ska lira lite mer nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Kul ju, men det var mycket lättare att hitta i vice city första gången än i SA. Spel sättet är annorlunda, konmtrollerna alltså, men man vänjer sig. Spelet är iaf häftigt. Kul ! EDIT: O sikta går ju åt skogen. Måste trycka fram siktet hela tiden innan man ska skjuta för att kunna pricka rätt, finns det inget sätt att undgå detta så att siktet är framme hela tiden? Redigerad 10 juni, 2005 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag om några timmar. Säger ej hur Ska nog skaffa det på samma sätt som du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Spelet ligger inplastat framför mig i detta ögonblick. Jävla flax att jag fick tag på det, någon liten skitaffär på hörnet runt ÖB hade en kopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag, köpte det halv elva idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har det i min hand nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts