Sobieski Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ok, även om jag redan bokat spelet och tänker betala för det så var det på gränsen att jag tankade det, eftersom att jag samtidigt håller på att skaffa en ny dator så att jag överhuvudtaget kan spela NÅGOT och det tog nästan alla mina pengar. Men nu fick jag iallafall en 500 över och kan därför köpa spelet, men det finns ju de som inte har några pengar till det alls... jaja, jag vet att moddsen här inte gillar sånt snack men jag kände mig tvungen att skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Imorgon direkt efter avslutning så har jag skaffat spelet, om min farsa kan prata med GAME snubben i kassan, dumma petiga åldersgränser *Armen i luften*. Har pengarna laddade och ska snart få ett nytt RAM minne, så kan jag köra på bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ok, även om jag redan bokat spelet och tänker betala för det så var det på gränsen att jag tankade det, eftersom att jag samtidigt håller på att skaffa en ny dator så att jag överhuvudtaget kan spela NÅGOT och det tog nästan alla mina pengar. Men nu fick jag iallafall en 500 över och kan därför köpa spelet, men det finns ju de som inte har några pengar till det alls... jaja, jag vet att moddsen här inte gillar sånt snack men jag kände mig tvungen att skriva. Extremt offtopic: @Sobieski: Vad är detför spel i din signatur? Ontopic: har det inte än, lär få det nångång runt den 20:e när ja e tillbaka från Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Extremt offtopic: @Sobieski: Vad är detför spel i din signatur? Ontopic: har det inte än, lär få det nångång runt den 20:e när ja e tillbaka från Nice OFFTOPIC: Battlefield mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 "Fick" det i onsdags! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 OFFTOPIC: Battlefield mod Det påminer mig om invasion gotland modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag får damp!! Jag åker utomlands imorn och är borta i 2 veckor så jag kan inte spela förns ja kommer hem!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte-Man16 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag hoppas få de imorrn, men man vet ju aldrig när man bor på Gotland va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag får damp!! Jag åker utomlands imorn och är borta i 2 veckor så jag kan inte spela förns ja kommer hem!!!!!!! Dulle, går du i Alftaskolan? Dulle är det du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nu kl 10:20 är det säkert måbga som har rusat till Game och dylika butiker för att köpa sitt SA pc / xbox ex. Själv kommer posten runt kl 12:00 till mig och levererar ett fint postförskotts kvitto till min Pc version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hmm, fick ett mail från cdon där det stod att det kommer inom två arbetsdagar, betyder det att jag kan få vänta tills efter helgen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte-Man16 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har fått det nu!!! Hämtade det nyss ur brevlådan!! Har nu omsorgsfullt läst boken som kom med, och ska nu till att installera.. Det har varit värt väntan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fy på er alla som laddar ner, GTA är inget man laddar ner! Det ska man köpa och njuta av, inte ladda ner och njuta av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag får damp!! Jag åker utomlands imorn och är borta i 2 veckor så jag kan inte spela förns ja kommer hem!!!!!!! Lol jag åker till Turkiet i morgon och kmr också hem om 2 veckor ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Varför bryr sig folk om andra laddar ner spel eller ej. det är DOM och inte DU som laddar ner spelet, tycker det är upp till var och en att ladda ner det om dom känner för det eller inte har råd att köpa det. är ni avundsjuka? 90% av er ska inte ens spela spelet då det är 18års gräns. sen är det en annan sak om Hultenius inte vill ha länkar till piratkopior och tips om var man laddar ner det på sitt forum. här gäller hans regler + svensklagstiftning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Jag har fått det nu!!! Hämtade det nyss ur brevlådan!! Har nu omsorgsfullt läst boken som kom med, och ska nu till att installera.. Det har varit värt väntan! Shiiiet!! Ja bor osså på Gotland!! Kanske får de ida me? ja beställde de för typ 2 månader sedan! Redigerad 10 juni, 2005 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jaaaaaaaaa!!!!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Installerar just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har det... ganska lustigt eftersom jag inte kan minnas att jag beställt det. Hur som helst så hörde jag dagens post dimpa ner i brevlådan nästan precis efter att jag kommit hem från skolavslutningen, och när jag kollade vad för kul jag fått så blev jag ganska förvånad över att ett nätt litet CDon-paket låg där. Slet upp det och såg till min förvåning GTA: SA till PC. Ryckte på axlarna och installerade. Även om jag klarat det på PS2 är det ganska kul, och lär bli ännu roligare med nya modifikationer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts