nexus Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Hur många har sa nu redan 13-12 timmar före realisen. Redigerad 9 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag om några timmar. Säger ej hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jo jag har haft den en dag, hahahah "säger ej hur" HAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hoppades att få det idag i brevlådan, men Discshop hade inte skickat det. Fast fick 91:an så det var inte helt onödigt att gå till brevlådan . För er som inte vill säga hur ni får tag på SA hoppas jag inte att ni fixar det olagligt. Inget äkta GTA-fan gör något sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har PC Versionen nu... Håller på att installera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Fy fan dem som laddar ner gta-spelen... Såg på www.thepiratebay.com att dem korsat "the piratebay" loggan med en gta-sa bild Tänker inte köpa gta-sa till dator jag tycker det räcker med att man varvat det på ps2 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Fy fan dem som laddar ner gta-spelen... Såg på www.thepiratebay.com att dem korsat "the piratebay" loggan med en gta-sa bild Tänker inte köpa gta-sa till dator jag tycker det räcker med att man varvat det på ps2 =) Snart kommer en moderator och rycker dig i örat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har det Visserligen så har jag det till PS2 också så det är inget särskilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Snart kommer en moderator och rycker dig i örat Varför skulle dom göra det.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Varför skulle dom göra det.? Han berättar vart man kan ladda ner GTA olagligt. Blir så jävla irriterad på folk som laddar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Fy fan dem som laddar ner gta-spelen... Såg på www.thepiratebay.com att dem korsat "the piratebay" loggan med en gta-sa bild Tänker inte köpa gta-sa till dator jag tycker det räcker med att man varvat det på ps2 =) Hahaha så du e bara emot dem som laddar ner just gta spel eller. Sorry för off-topic meddelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hahaha så du e bara emot dem som laddar ner just gta spel eller. Sorry för off-topic meddelande Jag är emot dom som laddar ner GTA. Iaf de som också är reggade på forumet. Är man ett fan av GTA så ska man ta och betala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 JAG HAR DET SNART . "Beställde" det igår.. Det borde komma imorn typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Fick GTA SA igår. Säjer inte häller hur jag fick det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hahaha så du e bara emot dem som laddar ner just gta spel eller. Sorry för off-topic meddelande Jag är emot all sorts piratverksamhet, du tror möjligen inte att jag tog upp gta-sa nedladningen för att vi trots allt befinner oss på > www.gtasajten.se/forum.. Men vill du hälldre att vi pratar om battlefield2 eller half-life2 så gärna för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) A Redigerad 9 juni, 2005 av Armin_boy89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hellfir3 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Läst om han som låtsas vara Hultenius på flasbacks forum eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wikstroom89 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Får det imorron...har laddat ner det...närå. Får det i brevlådan. Ska spela. Mycket. Väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) A Redigerad 9 juni, 2005 av Armin_boy89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts