Gtamama Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Är det någon som har spelet som kan svara på hur man tittar på repriser. Jag har inte hittat den knappen. Och säg inte att det är samma som i vice city, för att jag hade inte vice city till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det är F1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag lånar min egen tråd....denna fråga gäller också de som har spelet. Hur skapar man sin egen radiostation.Hittar inte mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag lånar min egen tråd....denna fråga gäller också de som har spelet. Hur skapar man sin egen radiostation.Hittar inte mappen C:\Documents and Settings\Dinanvändarel\Mina dokument\GTA San Andreas User Files\User Tracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts