Kaboom Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 LXGIWYL = Weapon Set 1, Thug's Tools KJKSZPJ = Weapon Set 2, Professional Tools UZUMYMW = Weapon Set 3, Nutter Tools HESOYAM = Health, Armor, $250k OSRBLHH = Increase Wanted Level Two Stars ASNAEB = Clear Wanted Level AFZLLQLL = Sunny Weather ICIKPYH = Very Sunny Weather ALNSFMZO = Overcast Weather AUIFRVQS = Rainy Weather CFVFGMJ = Foggy Weather YSOHNUL = Faster Clock PPGWJHT = Faster Gameplay LIYOAAY = Slower Gameplay AJLOJYQY = Peds Attack Each Other, Get Golf Club BAGOWPG = Have a bounty on your head FOOOXFT = Everyone is armed AIWPRTON = Spawn Rhino CQZIJMB = Spawn Bloodring Banger JQNTDMH = Spawn Rancher PDNEJOH = Spawn Racecar VPJTQWV = Spawn Racecar AQTBCODX = Spawn Romero KRIJEBR = Spawn Stretch UBHYZHQ = Spawn Trashmaster RZHSUEW = Spawn Caddy CPKTNWT = Blow Up All Cars XICWMD = Invisible car PGGOMOY = Perfect Handling SZCMAWO = Suicide ZEIIVG = All green lights YLTEICZ = Aggressive Drivers LLQPFBN = Pink traffic IOWDLAC = Black traffic AFSNMSMW = Boats fly BTCDBCB = Fat JYSDSOD = Max Muscle KVGYZQK = Skinny ASBHGRB = Elvis is Everywhere BGLUAWML = Peds Attack You With Weapons, Rocket Launcher CIKGCGX = Beach Party MROEMZH = Gang Members Everywhere BIFBUZZ = Gangs Control the Streets AFPHULTL = Ninja Theme BEKKNQV = Slut Magnet BGKGTJH = Traffic is Cheap Cars GUSNHDE = Traffic is Fast Cars RIPAZHA = Cars Fly JHJOECW = Huge Bunny Hop JUMPJET = Spawn Hydra KGGGDKP = Spawn Vortex Hovercraft JCNRUAD = Smash n' Boom COXEFGU = All Cars Have Nitro BSXSGGC = Cars Float Away When Hit XJVSNAJ = Always Midnight OFVIAC = Orange Sky 21:00 MGHXYRM = Thunderstorm CWJXUOC = Sandstorm LFGMHAL = Mega Jump BAGUVIX = Infinite Health CVWKXAM = Infinite Oxygen AIYPWZQP = Have Parachute YECGAA = Have Jetpack AEZAKMI = Never Wanted LJSPQK = Six Star Wanted Level IAVENJQ = Mega Punch AEDUWNV = Never Get Hungry IOJUFZN = Riot Mode PRIEBJ = Funhouse Theme MUNASEF = Adrenaline Mode WANRLTW = Infinite Ammo, No Reload OUIQDMW = Full Weapon Aiming While Driving THGLOJ = Reduced Traffic FVTMNBZ = Traffic is Country Vehicles SJMAHPE = Recruit Anyone (9mm) BMTPWHR = Country Vehicles and Peds, Get Born 2 Truck Outfit ZSOXFSQ = Recruit Anyone (Rockets) OGXSDAG = Max Respect EHIBXQS = Max Sex Appeal VKYPQCF = Taxis Have Nitrous, L3 Bunny Hop NCSGDAG = Hitman In All Weapon Stats VQIMAHA = Max All Vehicle Skill Stats OHDUDE = Spawn Hunter AKJJYGLC = Spawn Quad AMOMHRER = Spawn Tanker Truck EEGCYXT = Spawn Dozer URKQSRK = Spawn Stunt Plane AGBDLCID = Spawn Monster @ Tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Coooooooolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Inte Cooooolt! Fusk är för chickens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Fusk är för chickens Om man använder de i storyn kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Inte Cooooolt! Fusk är för chickens Om man bara latjar omkring så är det väl inget fel med att använda fusk för att göra det lite roligare? Men att fuska i storyn är tråkigt, om man inte fastnat riktigt ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 om man inte fastnat riktigt ordentligt. Det är ju då det är kul, ska ju vara lite utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Inte Cooooolt! Fusk är för chickens Spelet kalarar jag av på några dar... ...modding och fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Själv så orkar jag inte ladda hem det.... så jag köper det Sedan så ska jag inte klara det till 100%... jag ska söka efter en fil som gör så jag får 100%.. (Orkar inte klara 100% igen... :/ ) Sedan så ska jag mådda skiten ur Gta San Andras ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Själv så orkar jag inte ladda hem det.... så jag köper det Sedan så ska jag inte klara det till 100%... jag ska söka efter en fil som gör så jag får 100%.. (Orkar inte klara 100% igen... :/ ) Sedan så ska jag mådda skiten ur Gta San Andras ! W0rd, W0rd!!! EDIT:Mummel, mummel mitt San andreas försenat pga. "Tekniskt fel"... Redigerad 9 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 När skriver man in fusken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 När skriver man in fusken?? Som vanligt i spelet väl? Tack så mycket Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 LXGIWYL = Weapon Set 1, Thug's Tools KJKSZPJ = Weapon Set 2, Professional Tools UZUMYMW = Weapon Set 3, Nutter Tools HESOYAM = Health, Armor, $250k OSRBLHH = Increase Wanted Level Two Stars ASNAEB = Clear Wanted Level AFZLLQLL = Sunny Weather ICIKPYH = Very Sunny Weather ALNSFMZO = Overcast Weather AUIFRVQS = Rainy Weather CFVFGMJ = Foggy Weather YSOHNUL = Faster Clock PPGWJHT = Faster Gameplay LIYOAAY = Slower Gameplay AJLOJYQY = Peds Attack Each Other, Get Golf Club BAGOWPG = Have a bounty on your head FOOOXFT = Everyone is armed AIWPRTON = Spawn Rhino CQZIJMB = Spawn Bloodring Banger JQNTDMH = Spawn Rancher PDNEJOH = Spawn Racecar VPJTQWV = Spawn Racecar AQTBCODX = Spawn Romero KRIJEBR = Spawn Stretch UBHYZHQ = Spawn Trashmaster RZHSUEW = Spawn Caddy CPKTNWT = Blow Up All Cars XICWMD = Invisible car PGGOMOY = Perfect Handling SZCMAWO = Suicide ZEIIVG = All green lights YLTEICZ = Aggressive Drivers LLQPFBN = Pink traffic IOWDLAC = Black traffic AFSNMSMW = Boats fly BTCDBCB = Fat JYSDSOD = Max Muscle KVGYZQK = Skinny ASBHGRB = Elvis is Everywhere BGLUAWML = Peds Attack You With Weapons, Rocket Launcher CIKGCGX = Beach Party MROEMZH = Gang Members Everywhere BIFBUZZ = Gangs Control the Streets AFPHULTL = Ninja Theme BEKKNQV = Slut Magnet BGKGTJH = Traffic is Cheap Cars GUSNHDE = Traffic is Fast Cars RIPAZHA = Cars Fly JHJOECW = Huge Bunny Hop JUMPJET = Spawn Hydra KGGGDKP = Spawn Vortex Hovercraft JCNRUAD = Smash n' Boom COXEFGU = All Cars Have Nitro BSXSGGC = Cars Float Away When Hit XJVSNAJ = Always Midnight OFVIAC = Orange Sky 21:00 MGHXYRM = Thunderstorm CWJXUOC = Sandstorm LFGMHAL = Mega Jump BAGUVIX = Infinite Health CVWKXAM = Infinite Oxygen AIYPWZQP = Have Parachute YECGAA = Have Jetpack AEZAKMI = Never Wanted LJSPQK = Six Star Wanted Level IAVENJQ = Mega Punch AEDUWNV = Never Get Hungry IOJUFZN = Riot Mode PRIEBJ = Funhouse Theme MUNASEF = Adrenaline Mode WANRLTW = Infinite Ammo, No Reload OUIQDMW = Full Weapon Aiming While Driving THGLOJ = Reduced Traffic FVTMNBZ = Traffic is Country Vehicles SJMAHPE = Recruit Anyone (9mm) BMTPWHR = Country Vehicles and Peds, Get Born 2 Truck Outfit ZSOXFSQ = Recruit Anyone (Rockets) OGXSDAG = Max Respect EHIBXQS = Max Sex Appeal VKYPQCF = Taxis Have Nitrous, L3 Bunny Hop NCSGDAG = Hitman In All Weapon Stats VQIMAHA = Max All Vehicle Skill Stats OHDUDE = Spawn Hunter AKJJYGLC = Spawn Quad AMOMHRER = Spawn Tanker Truck EEGCYXT = Spawn Dozer URKQSRK = Spawn Stunt Plane AGBDLCID = Spawn Monster @ Tråd. Jävligt skuma... Trodde det skulll bli mer riktiga ord som man kunde komma ihåg hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 EDIT:Mummel, mummel mitt San andreas försenat pga. "Tekniskt fel"... Vart har du beställt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Bara jag som har problem med dessa fusk ? Inget händer när jag skriver in dom. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Tack så mycket Kaboom Varsågod Kul att se att det finns tacksamma människor här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jävligt skuma... Trodde det skulll bli mer riktiga ord som man kunde komma ihåg hehe Jag också, den ända jag har i huvet är 'Spawn a Hydra'. Den är jättenkel JUMPJET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Okey, fixade denna lite snabbt... Översatte... Kod --- Effekt MUNASEF --- Adrenaline läge YLTEICZ --- Aggressiva Förare COXEFGU --- Alla Bilar Har Nitro ZEIIVG --- Alltid grönt ljus XJVSNAJ --- Alltid midnatt CIKGCGX --- Strand Party IOWDLAC --- Svart Trafik CPKTNWT --- Spräng Alla Bilar AFSNMSMW --- Båtar flyger BSXSGGC --- Bilar flyter iväg när du kör in i dom RIPAZHA --- Bilar flyger ASNAEB --- Noll på "Wanted Level" BMTPWHR --- Lantis bilar och fotgängares ASBHGRB --- Alla är Elvis FOOOXFT --- Alla är beväpnade YSOHNUL --- Snabbare klocka PPGWJHT --- Snabbare speltid BTCDBCB --- Fet CFVFGMJ --- Dimmigt OUIQDMW --- Full Vapen "Aiming" medans du kör PRIEBJ --- Galet Tema MROEMZH --- Gängmedlemmar överallt MROEMZH --- Gängen kontrollerar gatan BAGOWPG --- Ha ett pris på ditt huvud YECGAA --- Ha Jetpack AIYPWZQP --- Ha Fallskärm HESOYAM --- Hälsa, Armor, $250k NCSGDAG --- Hitman I Alla Vapen Stats JHJOECW --- Högt "Bunny" hopp OSRBLHH --- Ökar "Wanted Level" med 2 stärnor WANRLTW --- Oändlig Ammo, Behöver inte ladda om BAGUVIX --- Oändlig Hälsa CVWKXAM --- Oändlig Syre XICWMD --- Osynlig bil JYSDSOD --- Max Muskler OGXSDAG --- Max Respekt EHIBXQS --- Max Sex Stats LFGMHAL --- Mega hopp IAVENJQ --- Mega slag AEDUWNV --- Aldrig hungrir AEZAKMI --- Aldrig efterlyst AFPHULTL --- Ninja Tema OFVIAC --- Orange Himmel, tiden stannar: 21:00 AJLOJYQY --- Fotgängare Attackerar varandra BGLUAWML --- Fotgängare Attackerar med vapen PGGOMOY --- Perfekt Handling LLQPFBN --- Rosa Trafik AUIFRVQS --- Regningt väder SJMAHPE --- Rekrytera vemsomhelst (9mm) ZSOXFSQ --- Rekrytera vemsomhelst (Rocket Launcher) THGLOJ --- Reducerad trafik IOJUFZN --- Upprors läge CWJXUOC --- Sandstorm LJSPQK --- Sex stjärnor "Wanted Level" KVGYZQK --- Tunn LIYOAAY --- Trögare speltid BEKKNQV --- Tjej magnet JCNRUAD --- "Smash n' Boom" CQZIJMB --- Spawna Bloodring Banger RZHSUEW --- Spawna Caddy EEGCYXT --- Spawna Dozer OHDUDE --- Spawna Hunter JUMPJET --- Spawna Hydra AGBDLCID --- Spawna Monster AKJJYGLC --- Spawna Quad PDNEJOH --- Spawna Racecar JQNTDMH --- Spawna Rancher AIWPRTON --- Spawna Rhino AQTBCODX --- Spawna Romero KRIJEBR --- Spawna Stretch URKQSRK --- Spawna Stunt Plane AMOMHRER --- Spawna Tanker Truck UBHYZHQ --- Spawna Trashmaster KGGGDKP --- Spawna Vortex SZCMAWO --- Självmord AFZLLQLL --- Soligt väder VKYPQCF --- Taxis har Nitro, L3 hoppar dom på MGHXYRM --- Åskoväder BGKGTJH --- Bilarna är av den billiga sorten FVTMNBZ --- Bilarna är av lantisbilar GUSNHDE --- Bilarna är av den snabbare, lyxigare sorten ICIKPYH --- Väldigt soligt väder LXGIWYL --- Vapen Set 1, "Thug's" vapen KJKSZPJ --- Vapen Set 2, Professionella vapen UZUMYMW --- Vapen Set 3, Konstiga vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vart har du beställt det? .ca 4 timmar försenadat till GAME... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Varsågod Kul att se att det finns tacksamma människor här! Ja jag säger bara Tack till dom som förtjänar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts