Joey Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Fan va vissa klagar, "Vad har R* gjort dom senaste månaderna?" Ja, gör det bättre själv om spelet nu är så jävla dåligt. Det är omöjligt att få det att lira felfritt för ALLA. Redigerad 9 juni, 2005 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nån som vet om det har kommit nån patch? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ja det har dom gjort....enligt användaren jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vad "består" ljudbuggen av? Liksom vad.. Buggar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vad "består" ljudbuggen av? Liksom vad.. Buggar den? Ja tror inte man hör ljudet på vissa uppdrag och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Gahh vart finns den och tanka...?? Ljudbuggen skiljer sig från dator till dator, för mig är det att motorljud knappt hörs och uppdragssnack höres inte häller "dom som inte är subbade" Vääldigt störande undra vart patchen finns och tanka, har typ letat rätt ordentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Rockstar kommer säkert lägga upp den på sin hemsida snart ska du se....=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
clibb Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hej, jag har funderat på att köpa spelet imon... men först vill jag höra vad det är slags ljudproblem? och om någon vet särket hur man kan fixa det om det blir just så till ens dator... så, vad är det för fel på ljudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Testa kolla lite ovan i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ja det har dom gjort....enligt användaren jocken Fråga då var man tankar ner patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
clibb Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Testa kolla lite ovan i tråden. Mm jag såg det sen. det kom dit under tiden jag skrev mitt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Keey =), blev nästan förbannad ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Har spelat spelet sen klockan 11 imorse och har inte upplevt en enda ljudbugg? förstår inte vad ni snackar om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Eftersom Vissa upplever ljudbuggen så kanske du förstår varför du inte har haft nått problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vad jag har hört om ljudbuggen är att när du sitter i din bil och kör kan motorljudet helt plötsligt försvinna (även denna bugg fanns i Vice City). Även kan omgivningsljudet försvinna titt som tätt. Och jag är ganska säker om att Rockstar är väl medvetna om detta, så var lugn och vänta.. patch kommer att komma och när den kommer så dyker den nyheten säkerligen upp på Gtasajten.com's förstasida. Håll utkik även på Rockstars hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har inte hört något av ljudbuggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag får ljudbugg när jag pausar och fortsätter spela, man hör den senaste bilen jag var i motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts