Snoozer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Varför ska där nu vara en allvarlig ljudbugg i PC versionen? Det fattas bara... Nu har man väntat så länge på spelet så kommer där allvarliga buggar. Hopplöst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Du har Pc-versionen? Det innebär att du har laddat hem det (eller inhandalt det från USA - troligt.. ) Då kommer du nog att få ett ryck i örat av någon moderator snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vad är det för ljudbugg? Är det att det skrapar eller är det att det segt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Du har Pc-versionen? Det innebär att du har laddat hem det (eller inhandalt det från USA - troligt.. ) Då kommer du nog att få ett ryck i örat av någon moderator snart.. OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Beror väl på ljudkortet, jag har inga ljudbugga iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Men vad arg man blir! Jag har beställt pc versionen från cdon. Ska jag nu behöva uppleva ljudproblem och skit? Men varför fixade inte rockstar alla problem innan? Kan inte rockstar fixa något på internet som man kan ladda ner till sitt spel så att man slipper detta!Jag väntar på spelet och det är inte precis kul att höra att det finns allvarliga problem i det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Men vad arg man blir! Jag har beställt pc versionen från cdon. Ska jag nu behöva uppleva ljudproblem och skit? Men varför fixade inte rockstar alla problem innan? Kan inte rockstar fixa något på internet som man kan ladda ner till sitt spel så att man slipper detta!Jag väntar på spelet och det är inte precis kul att höra att det finns allvarliga problem i det.... Rockstar kommer att säkert släppa en patch. Redigerad 8 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nä nu blir jag besviken, efter att ha läst Gamespots recension så är det tydligt att spelet har ljudbuggar.. vafan har dom gjort alla dessa månader då ? Pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nä nu blir jag besviken, efter att ha läst Gamespots recension så är det tydligt att spelet har ljudbuggar.. vafan har dom gjort alla dessa månader då ? Pinsamt. Dom hade nog rätt så mycket att göra ändå ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nä nu blir jag besviken, efter att ha läst Gamespots recension så är det tydligt att spelet har ljudbuggar.. vafan har dom gjort alla dessa månader då ? Pinsamt. Patch, patch, patch. De kommer inte att lämna spelet såhär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Men vad arg man blir! Jag har beställt pc versionen från cdon. Ska jag nu behöva uppleva ljudproblem och skit? Men varför fixade inte rockstar alla problem innan? Kan inte rockstar fixa något på internet som man kan ladda ner till sitt spel så att man slipper detta!Jag väntar på spelet och det är inte precis kul att höra att det finns allvarliga problem i det.... Som jag skrev i en annan tråd: Xboxen ser likadan ut överallt, så det är bara ett system att anpassa gta till På pc finns det oändligt många kombinationer med grafik ljud processorer,ram, operativ mm. därför är det väldigt svårt att få spelet att lira felfritt för alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nä nu blir jag besviken, efter att ha läst Gamespots recension så är det tydligt att spelet har ljudbuggar.. vafan har dom gjort alla dessa månader då ? Pinsamt. Comvaterat spelet ? Grymt jobb har dom iaf gjort att ge oss detta spel! tycker ni itne det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Som jag skrev i en annan tråd: Xboxen ser likadan ut överallt, så det är bara ett system att anpassa gta till På pc finns det oändligt många kombinationer med grafik ljud processorer,ram, operativ mm. därför är det väldigt svårt att få spelet att lira felfritt för alla Kunde inte sagt det bättre själv. Jag tror att ljudbuggen kommer att vara för mig, mixtrat med mkt Men, sålänge jag kan spela det utan att tycka att det är ett allt för stort fel, så går det. Tar WoW som exempel, det finns jätte mycket de måste fixa till datorerna och allt, plus att de ska få det att funka för en dator så den andra har det likadant, ser lika ut. Det kommer att bli jobbigt för dom som fixar SA-MP, för det kan ju alltid komma en ny patch, man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Då kommer du nog att få ett ryck i örat av någon moderator snart.. Han har inte snackat om Warez, han har bara sagt att han har pc versionen Edit: testa uppdatera drivers till ljudkortet, snoozer Redigerad 8 juni, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hörde nyss att dom släppt en patch för pc .... men hittar det inte , vart kan man hitta det?letade på rockstar: sida men hittar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Nån som ser någon Patch eller Fix, Får gärna skriva här direkt, har samma problem och det är fruktansvärt störande kul att inte höra bilen knappt när man skjuter och ibland inte uppdragsbeskrivningar (dom som inte är subbade) Så keep me updated ;D Redigerad 8 juni, 2005 av cennys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Du har Pc-versionen? Det innebär att du har laddat hem det (eller inhandalt det från USA - troligt.. ) Då kommer du nog att få ett ryck i örat av någon moderator snart.. Du yrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Du yrar... Jag trodde inte att PC-versionen var tillgänlig till dator om man inte ville tanka den efterssom releasen är på fredag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag trodde inte att PC-versionen var tillgänlig till dator om man inte ville tanka den efterssom releasen är på fredag... spela roll om han har en "piratkopia"? inte direkt som att han uppmanar till nerladdning eller berättar var man kan ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag trodde inte att PC-versionen var tillgänlig till dator om man inte ville tanka den efterssom releasen är på fredag... Nej men det är inte wärsch för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts