Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 LOL! Den andra var faktiskt inte så snygg.... Sälj den och ge mig 50 % för rådet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Den andra var faktiskt inte så snygg.... Sälj den och ge mig 50 % för rådet... Andra vad föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Andra vad föressten? Din andra gitarr.... Den fule vite... Sälj den... sedan så ger du mig 50 % av pengarna som du får.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Din andra gitarr.... Den fule vite... Sälj den... sedan så ger du mig 50 % av pengarna som du får.... *host* Det är en bas annnars*hostar ännu mer* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag tycker du också ska sälja din DoubleNeck. Fatta hur mycket den är värd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag tycker du också ska sälja din DoubleNeck. Fatta hur mycket den är värd. Så fan heller! Så att du kan köpa den eller? Nej,men ska fan ha kvar den skitlänge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 *host* Det är en bas annnars*hostar ännu mer* Haha.. Man såg ju inte det på den första bilden Förresten... Varför köppte du så ful bas ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Så fan heller! Så att du kan köpa den eller? Nej,men ska fan ha kvar den skitlänge! Ja kanske det, nej men det kan vara ganska smart att spara den. Tänk hur mycket dän är värd i framtiden. Redigerad 9 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Haha.. Man såg ju inte det på den första bilden Förresten... Varför köppte du så ful bas ? Ful?! Hehe! Du vet inte vad du snackar om,unge man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts