Space Hunter2001 Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 (redigerad) jag hittade en mod till gta3 som höller på att utvecklas Gta san angeles titta in sjävla Gta San Angeles Official Site Redigerad 4 januari, 2003 av Space Hunter2001 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Att några jobbar på en ny mod som heter San Angeles är ingen nyhet och modden har ingenting med San Andreas att göra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 jag påstog aldrig det heller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 jag påstog aldrig det heller Varför ljuger du när alla jättelätt kan se att du gör det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 sorry jag råkade skriva fel jag har editat det nu det blev tyväär ett missförstånd förlåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 sorry jag råkade skriva fel jag har editat det nu det blev tyväär ett missförstånd förlåt Okej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 jag hittade en mod till gta3 som höller på att utvecklas Gta san angeles titta in sjävla Gta San Angeles Official Site det togs upp i för några månader sedan i nån annan tråd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 mm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 mm Det här är ingen chat utan ett forum! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 mm Du var inte medlem för flera månader sen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 lyckligtvis är jag försedd med två fantastiska organ som kallas ögon. med dessa kan jag utföra aktionen läsa och därefter uppfatta orden och omvandla dessa till kommunikativa medel i min hjärna. dessa synorgan (ögon - uttalas ö-gånn) har jag ägt enda sedan jag föddes. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 lyckligtvis är jag försedd med två fantastiska organ som kallas ögon. med dessa kan jag utföra aktionen läsa och därefter uppfatta orden och omvandla dessa till kommunikativa medel i min hjärna. dessa synorgan (ögon - uttalas ö-gånn) har jag ägt enda sedan jag föddes. Det ger dig ändå ingen rätt att spamma... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 spamma? vill du veta vad spamma är? jag har säkert större forums-enfarenhet än de flesta här! (sorry om jag låter spydig) spamma är exempelvis: 3%&#¤GIOGDFG i flera, typ 4 poster i rad (lyckligtvis har hultan tagit hand om detta, tack så hjärtligt mycket.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 spamma? vill du veta vad spamma är? jag har säkert större forums-enfarenhet än de flesta här! (sorry om jag låter spydig) spamma är exempelvis: 3%&#¤GIOGDFG i flera, typ 4 poster i rad (lyckligtvis har hultan tagit hand om detta, tack så hjärtligt mycket.) Så du tycker att det är helt okej att skriva ett inlägg med två bokstäver?..mm.....låter mer som om du har mer chat erfarenheter än forum erfarenheter!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 (redigerad) ok, ok.....sorry. men på alla andra forum jag är med i så brukar man/vi/jag skriva så...vi lägger det här bakom oss men jag vill säga vilka forum jag är med i: gamerforums attack of the clones tc forums lucasforums gtasajtens forum Demon Hunter <-- MITT!! avidgamers gametalk xg clan forum jedi knight 2 jedi outcast leauge webavenue jedi academy inbox.net noob help <--mitt andra soldat the library hogwarts school of witchraft and wizardry forever green hogwarts.nu Redigerad 15 januari, 2003 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 ok, ok.....sorry. men på alla andra forum jag är med i så brukar man/vi/jag skriva så...vi lägger det här bakom oss men jag vill säga vilka forum jag är med i: gamerforums attack of the clones tc forums lucasforums gtasajtens forum Demon Hunter <-- MITT!! avidgamers gametalk xg clan forum jedi knight 2 jedi outcast leauge webavenue jedi academy inbox.net noob help <--mitt andra soldat the library hogwarts school of witchraft and wizardry forever green hogwarts.nu Yo...vad spelar det egenteligen för roll vilka forum man är med i???(Men här är dom jag kan komma på att jag är med i) gtasajtens forum starwarsspoofs forum troopers forum PCGamers forum Nibers forum hitmanforums forum starwars.nu forum kommer inte på fler nu!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Men ärligt, vem bryr sig om vilka forum man e med i..... Detta e GTAsajtens forum, och det har sina egna regler precis som andra forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts