pottzork Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Säger killen som har ... "I started the hate rise up in me Kneel down and clear the stone of leafes I want to know what you can see Inside Michelle I wait and bleed" ...som signatur. Haha, sorry, fann det bara en smula lustigt... Det roliga är att han skrivit helt fel I felt the hate rise up in me Kneel down and clear the stone of leaves I wander out where you can't see Inside my shell I wait and bleed Och alla tycker olika. förstår inte varför vissa säger "dom suger, det är inte musik". jag tycker det är musik. Jag tycker t.ex. Schlager å allt annat sånt skit suger . alla tycker olika, annars skulle det inte vara åntt kul här i världen. Redigerad 9 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det roliga är att han skrivit helt fel No shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 No shit... Kan inte förstå hur han har lyckats få ihop dom där orden, genom att lyssna på låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Sluta retas! Självklart vet jag ju att den inte går så, faktiskt. Så fel går nog inte att höra i låten. Eller den går så (ungefär) i ett gammalt klipp ifrån Frankrike, omkring 1999 kanske? Det är nåt av det bästa uppträdandet jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vote: Nej. jag gillar inte sån musik. och maskerna är bara pinsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Votering: nej inte min stil, men jag klagar inte på något som de flesta gör. alla lyssnar på vad fan de vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vote: Ja! Slipknot är det bästa bandet för tillfället... Deras nuvarande masker suger, de masker dom hade på Iowa var coolast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag förstår inte vad det är folk har emot maskerna? Är ni rädda för dem eller vadå? Maskerna är en pr-grej som har hjälpt deras karriärer och det är ju en jävla rolig grej... Orka göra som alla andra när man kan göra det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Sen alla tjejer som gillar Slipknot är helt vita i ansiktet och sminkar sig svart 20 cm och ner från ögonen. Iaf i vår skola. Jävla töntar... Dom får väl klä sig hur fan de vill. De kanske inte vill se ut som resten av Sverige. Bara för att du inte förstår det eller tycker det är fel så ska du inte behöva tracka på dem. Vote: Ja, jag tycker Slipknot är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vote: Ja Slipknot är ganska bra. Jag har bara Iowa och people=shit är den bästa låten JAG har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Dom får väl klä sig hur fan de vill. De kanske inte vill se ut som resten av Sverige. Bara för att du inte förstår det eller tycker det är fel så ska du inte behöva tracka på dem. Ja okej dom får se ut som dom vill, men en femåring skulle pissa på sig om han skulle se nån av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vote: Nej. 2pac är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja okej dom får se ut som dom vill, men en femåring skulle pissa på sig om han skulle se nån av dom. Tvivlar starkt på det , snarare att dom skulle skita ner sig när dom ser dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Dom får väl klä sig hur fan de vill. De kanske inte vill se ut som resten av Sverige. Bara för att du inte förstår det eller tycker det är fel så ska du inte behöva tracka på dem. Ja okej dom får se ut som dom vill, men en femåring skulle pissa på sig om han skulle se nån av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 people=shit är den bästa låten JAG har hört. Weee tycker jag med @ pKz - Bara för att du gillar en artist/band bättre betyder inte att du ogillar all annan musik... Men om du gillar hiphop starkt så antar jag att du inte gillar dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vote: Sådär Gillar vissa låtar t.ex Wait and Bleed, Vermilion pt 2 och the blister exists. Att folk dissar dem för att de har masker är ju bara larvigt. Om musiken är bra, vem fan bryr sig då hur de ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vote: nej slipknot har gjort en och annan ok låt men det mesta dom gjort är ganska kasst gillade dom i 7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vote: NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vote: Nej. 2pac är bättre. W0rd!!! W000rd!!! Bra musiksmak!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T2k4 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Nej, jag lyssnar inte på en massa meningslöst growlande, ska man göra musik så ska folk höra vad man sjunger(rappar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts