Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vote: sådär Har bara hört några låtar av dom, och tycker att dom är helt ok,fast störda med sina cp maskar Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ja BTW: maskerna är coola, men dom se lite läskiga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Tycker dom flesta är wannabes som lyssnar på dom nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ser Frenzys och pottzorks inlägg framför mig: "JA DE ÄR BÄST, FAN VAD DE ÄGER, BÄSTA BANDET I VÄRLDEN!!!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nej. Hur orkar man lyssna på (vad dom kallar) musik där man skriker? Corey har ju för fan inte ens skön röst när han väl bestämmer sig för att sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vilka som gillar mig? Sjävl gillar jag dom inte.. konstigt men sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Vilka som gillar mig? Sjävl gillar jag dom inte.. konstigt men sant Varför heter du SlIpKnOt då? Redigerad 8 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Varför heter du SlIpKnOt då? Gillade några låtar med dem förut.. men dom är så jävla fjortis nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vote: Nej dom är absolut inte bra. Hallå vi snackar musik ingen förbannad maskerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Gillade några låtar med dem förut.. men dom är så jävla fjortis nu Alltså var du en fjortsi(?) Skojja Gillar dom lite men inte sådär avgudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag vill inte påstå att de är dåliga men det är inte riktigt min musikstil (jag föredrar riktig metal) och sen är det tyvärr många fjortisar som lyssnar på dem. Vote: sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag tycker att dom är förjävla bra, men deras nya masker är förjävla om man jämför med vad dom hade under Iowa albumet (utom micks). HUr kan det klassas som fjortis att lyssna på SLipknot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Slipknot har blivit fjortis eftersom alla fjortisar som tror att dom är coola när dom lyssnar på Slipknot lyssnar på dom.. Hänger ni med? Jag gillar Slipknot.. Så VOTE: JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag tycker att dom är förjävla bra, men deras nya masker är förjävla om man jämför med vad dom hade under Iowa albumet (utom micks). HUr kan det klassas som fjortis att lyssna på SLipknot? För att alla (nästan) som lyssnar på dom är fjoprtisar som vill visa sig "coola" genom att lyssna på deras "musik"... BTw dom har gjort en bra låt "Wait and bleed" och den är bara bra på vissa bitar, resten är meningslöst skrik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 För att alla (nästan) som lyssnar på dom är fjoprtisar som vill visa sig "coola" genom att lyssna på deras "musik"... BTw dom har gjort en bra låt "Wait and bleed" och den är bara bra på vissa bitar, resten är meningslöst skrik... Das w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 För att alla (nästan) som lyssnar på dom är fjoprtisar som vill visa sig "coola" genom att lyssna på deras "musik"... BTw dom har gjort en bra låt "Wait and bleed" och den är bara bra på vissa bitar, resten är meningslöst skrik... Det var inte så speciellt många fjortisar på deras konsert i hovet, eller på olika slipknot sidor :\ . Å det är inte meningslöst skrik ffs, dom sjunger ju fan, bara för att ni är för tondöva för att höra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det var inte så speciellt många fjortisar på deras konsert i hovet, eller på olika slipknot sidor :\ . Å det är inte meningslöst skrik ffs, dom sjunger ju fan, bara för att ni är för tondöva för att höra det Det skojiga är att det är just Slipknot som är tondöva, för det lter inte dirket bra när man bara bankar skiten ur ett (två) trumset och skriker sönder stämbanden i en mick... Mettalica och Iron Maiden, dom sjunger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det skojiga är att det är just Slipknot som är tondöva, för det lter inte dirket bra när man bara bankar skiten ur ett (två) trumset och skriker sönder stämbanden i en mick... Mettalica och Iron Maiden, dom sjunger... 3 trummor och coreys röst är gjord för att skrika med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts