virre cool Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vesuvio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Åt Hawaii idag ! Gött ! ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Åt Hawaii idag ! Gött ! ^^, Jag med... Göttt, med en kall Coca-Cola till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag med... Göttt, med en kall Coca-Cola till. Sprite är ju godare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vesuvio, Calzone, Dilan och Kebabpizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Kebabpizza?? Är ni SÅ elaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Mums för quattro. för er som inte vet är den uppdelad i 4 delar.. på en del är det räkor, på de andra är det skinka, tredje är det musslor, och på fjärde är det champinoner. MUMS!!! Den heter "Quattro Stagioni", de fyra årstiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 *Vardagssnack Express!* Ska beställa hem en kebabpizza nu... 109 kronor för två pizzor+två drickor+två sallader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Den heter "Quattro Stagioni", de fyra årstiderna. Jasså det gör den, på exakt alla pizzerior i sverige, fan det visste jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jasså det gör den, på exakt alla pizzerior i sverige, fan det visste jag inte.. Det gör den faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det gör den faktiskt Då tycker jag att du ska ta dig en till sväng runt sverige för den finns ställen där den bara heter quattro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Opera...fortfarande mest känd som "Del Opera", inehåller Tomat, ost, skinka och det som gör hela pizzan...tonfisk. Har ätit den så länge jag kan minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Typ den där inbakade, ehh va heter den nu? Jaja skit i det. Capriosa, Kebab, Bolognese. Ah the heck with it! Pizzas all good! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Åt kebabpizza nyss, jädrans gott. Den eller mexicana(köttfärs, tacosås och tacokrydda) är bäst. @emo isf har de pizzeriorna fel för pizzan heter quattro stagioni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Bussola eller bologna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Själv klart kebab pizza med en massa blandad sås!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Själv klart kebab pizza med en massa blandad sås!!!! Nej bara vitlökssås ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hawaii,Kebab pizza, =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Är vegetarian, så jag käkar champinjoner och ananas på min pirre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Specialare med s.k. "Oxfile", bearnaisesås och skinka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts