alexzander Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 KEEBAB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 La bussola! Räkor skinka ost tomatsås. x10 Jaa , über-god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Oxelösunds Special Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Har ingen direkt favorit, jag brukar ta en Hawaii/Tropicana, Capriciossa eller i vissa fall en Pepperoni när jag käkar pizza. En och annan Vesuvio och Kebab slinker också ner ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vesuvio och calzone.... jumm (kunde inte bestämma mig vilken av dom som var godast så jag tog med båda ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Smält Choklad Pizza...MMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Öhmm,, Oxfile, Räker, Tomatsås, bianessås(Stavning), och nå't mer är svin gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag brukar variera mig, så jag tror inte at jag har någon favorit direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vesuvio e godast. Sån dubbelpizza (inbackad) är äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Räkor smakar Skit Nej, det är übergott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vesuvio, Calzone, Sanremo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Caprichosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Kebab, starkt nästan alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Mums för quattro. för er som inte vet är den uppdelad i 4 delar.. på en del är det räkor, på de andra är det skinka, tredje är det musslor, och på fjärde är det champinoner. MUMS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Mums för quattro. för er som inte vet är den uppdelad i 4 delar.. på en del är det räkor, på de andra är det skinka, tredje är det musslor, och på fjärde är det champinoner. MUMS!!! De 4 delarna ska väl symbolisera de 4 årstiderna? Fan vad man blir sugen på pizza när man läser här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 De 4 delarna ska väl symbolisera de 4 årstiderna? Fan vad man blir sugen på pizza när man läser här. Det var därför jag gjorde Topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vesuvio är godast. Speciellt hemmagjord och den ska helst vara som en pan pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hawaii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Den med oxfile och beinessås. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts