Armin_boy89 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hengli du ska inte klaga för att du ej får spelet dagen innan det släpps här i Sverige, var glad att du får spelet överhuvudtaget ... finns folk som skulle vilja köpa spelet men har ej råd ...skatta dig lycklig ... ta det lungt och vänta tills imorgon så blir allt bra . Själv väntar jag på mitt från CDON, står fortfarande i orderstatus "Ej levererad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nola Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hoppas verkligen jag får det imorgon. Detta är första helgen på väldigt länge som jag inte har några "måsten" så det hade varit schysst att lira lite (läs: hela tiden ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nola Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 HA! Nu står det "skickad"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Fick nyss ett bekräftelsemail från CDON att de skickats Hoppas de kommer imorrn dock, stod "inom 2 veckodagar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Fick nyss ett bekräftelsemail från CDON att de skickats Hoppas de kommer imorrn dock, stod "inom 2 veckodagar" Kommer säkert imorrn. Ska kolla på min snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argon Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har inte fått någon bekräftelse ännu och det har stått "varorna packas" i en evighet. Vad är det som tar så långt tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har inte fått någon bekräftelse ännu och det har stått "varorna packas" i en evighet. Vad är det som tar så långt tid? Vet inte, ibland uppdateras det väl inte så exakt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det är nämligen så att mitt SA befinner sig på Klarabergsviaduktens Postcenter, och jag befinner mig i Göteborg. Jag hoppas att det hinner fram i tid. Någon som vet när postbilen kör iväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hengli Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hengli du ska inte klaga för att du ej får spelet dagen innan det släpps här i Sverige, var glad att du får spelet överhuvudtaget ... finns folk som skulle vilja köpa spelet men har ej råd ...skatta dig lycklig ... ta det lungt och vänta tills imorgon så blir allt bra . Själv väntar jag på mitt från CDON, står fortfarande i orderstatus "Ej levererad" Gurgel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det är nämligen så att mitt SA befinner sig på Klarabergsviaduktens Postcenter, och jag befinner mig i Göteborg. Jag hoppas att det hinner fram i tid. Någon som vet när postbilen kör iväg? Antagligen under kvällen/natten. Klarabergsvia . . . . ligger i Stockholm. Så den åker nog inte så sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Antagligen under kvällen/natten. Klarabergsvia . . . . ligger i Stockholm. Så den åker nog inte så sent. Hmm, ok. Jag får hoppas att den kör på kvällen/natten då. Bara inte jag kräks i brevlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Tror ni man kan få det på release dagen på gotland? Kanske 1 dag efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det är nämligen så att mitt SA befinner sig på Klarabergsviaduktens Postcenter, och jag befinner mig i Göteborg. Jag hoppas att det hinner fram i tid. Någon som vet när postbilen kör iväg? De kör nog så du får SA imorrn tror jag. Själv är jag osäker på om jag får de imorrn. Från Stockholm kör de först till Malmö postterminal, sen till Alvesta postterminal och vidare till Värnamo, där jag bor. Tror de va så iallafall. Så man kanske får vänta till måndag :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hmm, ok. Jag får hoppas att den kör på kvällen/natten då. Bara inte jag kräks i brevlådan. Hahaha, varför skulle du göra det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts