Dteb Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hoppas att cdon skickar i tid så vi norr inte behöver vänta över helgen... Skulle kännas surt. De skickar idag så sköter posten resten och det brukar gå bra. Själv så har jag beställt mitt från webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det står fortfarande "Under Behandling" på webhallen, det står ingenting om att de har skickat den :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 De som har beställt genom CDON kommer få det imorgon, för det står att varona packas (kl 12.00) så man lär få det på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kyld Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Jag bokade det hos www.speldirekt.com , till Xbox. Står reserverad, hoppas verkligen jag får det imorgon. Redigerad 9 juni, 2005 av Kyld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Jag fick mail från CDON.com nu där jag frågade om jag, som bor i Sundsvall kommer hinna få GTA: SA tills imorgon, de skrev detta: " Hej, Grand Theft Auto: San Andreas håller på att skickas till dig just nu. Så om inget går fel i postgången bör du ha spelet i morgon. Med vänliga hälsningar Gabriella Kundtjänst CDON.COM " Redigerad 9 juni, 2005 av Terror_xl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag fick mail från CDON.com nu där jag frågade om jag, som bor i Sundsvall kommer hinna få GTA: SA tills imorgon, de skrev detta: " Hej, Grand Theft Auto: San Andreas håller på att skickas till dig just nu. Så om inget går fel i postgången bör du ha spelet i morgon. Med vänliga hälsningar Gabriella Kundtjänst CDON.COM " Bor i sundsvall också. hoppas det där stämmer och inte posten får cp ryck och inte kan stoppa in skiten i postlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Fasen va gött, nu tittade jag, och webbhallen har skickat det. Det skickade idag. Förresten: Limitedi Edition består av en speciellt utformad förpackningl en plansch med GTA:SA-motiv på framsidan och en karta över spelets områden på baksidan, samt en 80-sidig linbunden bok av ihög kvalitet, dvs. ingen "pocketbok"! Fasen va grymt, 80 sidor!!! Snart stänker det grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Fasen va gött, nu tittade jag, och webbhallen har skickat det. Det skickade idag. Förresten: Limitedi Edition består av en speciellt utformad förpackningl en plansch med GTA:SA-motiv på framsidan och en karta över spelets områden på baksidan, samt en 80-sidig linbunden bok av ihög kvalitet, dvs. ingen "pocketbok"! Fasen va grymt, 80 sidor!!! Snart stänker det grabbar! Avis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hengli Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Mitt spel har också skickats från webhallen! Lite besviken dock, man brukar ju alltid få förhandsbokningar nån dag innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hur kollar man om det har skickats? På mig står det bara "Under behandling: 1"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det skall vara tomt på under behandling, tittade på skickade, hämtade och se om det är en san andreas där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Aaa nu står det "Skickade/Hämtade:1" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har bokat gta sa på webbhallen skickar dom det hem till en eller moste man hämta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Bor i sundsvall också. hoppas det där stämmer och inte posten får cp ryck och inte kan stoppa in skiten i postlådan Har bott i Timrå.. ca 1-3 mil från sundsvall.. Vet du vart det är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hengli Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har bokat gta sa på webbhallen skickar dom det hem till en eller moste man hämta det Beror på hur du har betalat. Postförskott får man hämta, annars skickar de till brevlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Tror ni man kan få det på release dagen på gotland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hellfir3 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag är rädd att det tar 2 dar att skicka till Skellefteå där jag bor, och då blir det ju till att vänta över helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Kollad på Discshop och mitt SA är levererat. Så det blir bara att vänta tills imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nola Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Bokade mitt från CDON i januari. Nu har det stått "varorna packas" hur länge som helst. Någon här som det står "skickat" på i orderstatus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Bokade mitt från CDON i januari. Nu har det stått "varorna packas" hur länge som helst. Någon här som det står "skickat" på i orderstatus? Nepp.. inte på min. Står fortfarande att det packas. Det har det stått sen igår kväll kl 21.00. Eller om det stod 12:00 idag, en annan skrev ju det, jag kanske blandade ihop . . hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts