Arman Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hur gör man för att hindra automatiska utloggningar av Internet, när man inte sitter vid datorn? Om jag går iväg från datorn med t ex MSN Messenger uppe, så loggar den ut efter några minuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Hur gör man för att hindra automatiska utloggningar av Internet, när man inte sitter vid datorn? Om jag går iväg från datorn med t ex MSN Messenger uppe, så loggar den ut efter några minuter... Har samma problem! Redigerad 8 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Har samma problem! Jaså? Hände det nyligen och vad har du för internet? Har själv Telias bredband, så det kanske är något fel med deras server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jaså? Hände det nyligen och vad har du för internet? Har själv Telias bredband, så det kanske är något fel med deras server... Jag har Telia 8000 och det har alltid funkat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jaså? Hände det nyligen och vad har du för internet? Har själv Telias bredband, så det kanske är något fel med deras server... Jag har Systeam Nät! det händer oavbrutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 När jag går ifrån datan så lägger internet ner JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) När jag går ifrån datan så lägger internet ner JA .... Läggs hela internet ner när du lämnar datorn? Vadå storhetsvansinne? Redigerad 8 juni, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) När jag går ifrån datan så lägger internet ner JA Det låter bekant! Hade samma problem förr! Problemet kan bero på att datorn ogillar dig,så som protest stänger den av internet. Försök bli kompis med datorn,lär dig känna den!Så gjorde jag! Redigerad 8 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hmm.. verkar mysko.. några speciella program installerade`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Råkade glömma datorn på när jag for till en kompis...Den loggade inte ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 STOR BOKSTAV http://iclogin.sourceforge.net/ Fixar grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tar upp tråden igen... Nu händer det samma sak, ICLogin hjälper inte eftersom det inte är sånt problem... problemet är att jag loggas ut efter en viss inaktivitet, exempelvis om jag går bort från datorn och kommer tillbaka... Som sagt har jag Telia ADSL... hur ska jag fixa detta, det är verkligen störande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Testa ringa Telia och höra, de kanske kan knappa lite så att den "funktionen" försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tar upp tråden igen... Nu händer det samma sak, ICLogin hjälper inte eftersom det inte är sånt problem... problemet är att jag loggas ut efter en viss inaktivitet, exempelvis om jag går bort från datorn och kommer tillbaka... Som sagt har jag Telia ADSL... hur ska jag fixa detta, det är verkligen störande... Hade precis samma problem som dig. Har telia adsl. Det fixade sig själv efter nåra månader dock . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vadå loggas ut? telia slopade ju det med inloggning för ett tag sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vadå loggas ut? telia slopade ju det med inloggning för ett tag sen... Modemet lägger typ av. Den gör en ny ip address. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Inte för mig, å jag har Telia ADSL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Modemet lägger typ av. Den gör en ny ip address. Det är ju en helt annan sak.. så är det för mig med. men inloggning finns ej längre, man loggas automatiskt in igen när man får tillbaka anslutningen Redigerad 3 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hade problem med det när telia hade sin inloggning. Numera flyter det på kanon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hade det problemet, nästan, med mitt D-link bredband fast det loggade ut(Bröt) med jämna mellanrum 2-3 min, då man startade om datan så gicke de igång igen och höll uppe i 2-3min, men sän när jag bytte till mitt andra modem så har det gått jättebra, och jag har surfat obehindrat av utloggningar, det har hållit sen dess (Nån månad sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts