JMC Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Kollade precis på worlds wildest police video på Ztv och dom visa den svenska filmen där en bil får punka i hög fart och åker in mot kanten och snurrar några varv. Någon som har den filmen? Eller vet va den heter? Har sätt den bilen i verkligheten då jag gjorde halkkörningen. Rätt otoligt att han överlevde den smällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Kollade precis på worlds wildest police video på Ztv och dom visa den svenska filmen där en bil får punka i hög fart och åker in mot kanten och snurrar några varv. Någon som har den filmen? Eller vet va den heter? Har sätt den bilen i verkligheten då jag gjorde halkkörningen. Rätt otoligt att han överlevde den smällen. Den då Kenny Bräck kraschar? @moderatorer: råkade klicka på report knappen istället för quote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Eftersom programet var "Worlds wildest police videos" tror jag det var från en biljakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Den då Kenny Bräck kraschar? Nej nej det är en helt vanlig svensk väg. En vit Ford om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Kollade precis på worlds wildest police video på Ztv och dom visa den svenska filmen där en bil får punka i hög fart och åker in mot kanten och snurrar några varv. Någon som har den filmen? Eller vet va den heter? Har sätt den bilen i verkligheten då jag gjorde halkkörningen. Rätt otoligt att han överlevde den smällen. Mm såg det presis, stockholm var det visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Eftersom programet var "Worlds wildest police videos" tror jag det var från en biljakt. Haha..jo det har du rätt i, jag gjorde bara en vild gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nja är det de? hade för mig dom sa en att det va någon annanstans. Att Usa säger Stockholm är la at dom bara kan den stan i sverige haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Att Usa säger Stockholm är la at dom bara kan den stan i sverige haha Haha, Bush vet ju inte ens var "Utomlands" ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Finns klippet att se här på nätet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Finns klippet att se här på nätet?? Finns det säkert men det är olagligt o ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Finns det säkert men det är olagligt o ladda ner Man kan väl se i Media Player utan att tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Musik,film och grafik eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Musik,film och grafik eller? Det är ju en serie så... du har rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Lite offtopic: Det finns en dokumentär som heter "Worlds Most Incredible Hostage Rescues 1999". Jag har inte sett den ännu, men ska göra det. Ett tips om ni vill se den: Tanka den av mig, för den är svår att hitta (för mig iaf.) Jag satt ett halvår och försökte få hem hela.. Titeln låter väldigt lockande.. Gillar sånna filmer, SWAT etc. Spel som Rainbow six Ravenshield, och swat 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Kollade precis på worlds wildest police video på Ztv och dom visa den svenska filmen där en bil får punka i hög fart och åker in mot kanten och snurrar några varv. Någon som har den filmen? Eller vet va den heter? Har sätt den bilen i verkligheten då jag gjorde halkkörningen. Rätt otoligt att han överlevde den smällen. Jo, jag såg det. En vit Ford Scorpio tror jag det var. Trodde aldrig han skulle överleva, snurra ju flera varv i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag tycker inte om det programmet.. nästan hälften av dom "vilda" videosen är inte alls vilda.. Och för att få lite ontopic: Worlds Wildest Police Videos = allt som polisen filmat inte jagat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Vem har sett när en som polisenjagar kör runt i en skit stor lastbil? En sån lastbil dom har i norrasverige till gruvorna. Såna enorma Edit: Eller han som har har dom två hagelbössorna och så råkar han skjuta neråt i marken av misstag Redigerad 9 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts