Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) När kommer Final Fantasy XII ut till PS2, vet nån? Och är det någon som längtar Titta på trailerna och bilderna...dom som vill! http://ps2.ign.com/objects/488/488222.html Redigerad 8 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Har tittat runt lite på Internet men hittar inget officielt datum. Jag vet dock att det släpps i år. Redigerad 8 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Gör det ?? Fan va skoj, jag älskar final fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 I slutet av året ska det släppas har jag hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts