guardian Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hej! jag beställde SA för ett tag sen, sen säger folk att det kommer till brevlådan, men hur betalar man för spelet? har jag undrat ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) *Lost* Redigerad 8 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 *Lost* Om du försökte säga låst så är det Locked eller Closed Postgiro eller Kreditkort tror jag det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Om du försökte säga låst så är det Locked eller Closed Postgiro eller Kreditkort tror jag det är Ok, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) För det första , vart beställde du spelet? Om det är på cdon.com så kan du välja mellan kreditkort eller faktura , men borde du inte ha fått reda på hur du ska betala för det när du beställde spelet? Oftast får du gå till posten och hämta spelet själv. Eller om dom har en "postbank" i en ICA butik nära dig , när jag beställer grejer , så får jag alltid gå till min ICA butik och hämta , dom brukar skicka ett litet brev där dom säger att spelet har kommit och att du ska hämta det...där betalat du då om du valt faktura...tror jag iaf. Redigerad 8 juni, 2005 av Armin_boy89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Oftast när man bestället spel och andra saker från företag så är det antagligen förskott som gäller (dvs man sätter in pengar, sen skickar dom varan) eller postförskott (dvs dom skickar paketet, du får hem ett AVI när den ligger på närmaste postcenter, du betalar paketet där). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag beställde från CDon.com och jag såg alldrig någon betalningssätt jo jo, när jag beställde vice så fick jag hämta det på ICA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag beställde från CDon.com och jag såg alldrig någon betalningssätt jo jo, när jag beställde vice så fick jag hämta det på ICA Hmm, så du skickar iväg en beställning utan att kolla hur du ska betala. Det finns ju ett alternativ där man själv kryssar i hur man ska betala så det ka ndu ju inte ha missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag beställde från CDon.com och jag såg alldrig någon betalningssätt jo jo, när jag beställde vice så fick jag hämta det på ICA Ja då har du väl fått "standarden" dvs postförskott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ja då har du väl fått "standarden" dvs postförskott. Det är bra! postförskott är säkrast tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Standarden är väl leverans till brevlådan/brevinkastet? Det bästa enligt mig. Men bor man i villa och inte är hemma den tiden då posten kommer kan det vara bättre att välja postförskott (men det kostar också mer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Standarden är väl leverans till brevlådan/brevinkastet? Det bästa enligt mig. Men bor man i villa och inte är hemma den tiden då posten kommer kan det vara bättre att välja postförskott (men det kostar också mer). Det kostade 408 kr för mig och jag beställde när 5% rabatten var ja ja, vi får se imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Varför skulle postförskott kosta mer? På cdon tex kan man bara välja postförskott eller kreditkort , och oftast så kommer grejerna till närmaste ica butik ...har aldrig själv fått paket till min brevlåda i min villa ... får alltid gå till ica och hämta ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Mitt kommer alltid i brevlådan med en räkning. Och då betalar jag den lätt och enkelt på internet. Behöver inte gå till "Vi-handlarna" i mitt fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts