mikael_nr1 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 När jag ska se filmer på internet kommer HELA TIDEN den där störande rutan om att skicka felrapport och sånt upp! JAg har Windows media player 10 och jag fattar intve varför det inte fungerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Installera om det kanske funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nej funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nej funkar inte WMP är skit, varför inte tanka VLC eller liknande istället så slipper du det problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har VLC men när jag ska se filmer på internet kommer alltid media player upp:S hur ordnar jag detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har VLC men när jag ska se filmer på internet kommer alltid media player upp:S hur ordnar jag detta? 1.) Spar på skrivbordet 2.) högerklicka 3.) "Öppna med" 4.) Öppna alltid med: -> VLC 5.) Klart Sen gör du så med t.ex .avi, och .mpeg. och .mpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Redan gjort men filmer på internet som länkar öppnas fortfarande i media player:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts