Fralla_24 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Har inte hört några ljudbuggar ännu iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Varför ljuga om en sån sak? Inte vet jag men att det skulle komma 2dagar inna den officiella realease låter inte så troligt första gången man läser det men jag tror på dig då I så fall så hoppas jag att mitt kommer från CDON imorrn efter att jag har vart på Skansen, , skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Inte vet jag men att det skulle komma 2dagar inna den officiella realease låter inte så troligt första gången man läser det men jag tror på dig då I så fall så hoppas jag att mitt kommer från CDON imorrn efter att jag har vart på Skansen, , skolan Jag fick mitt gta sa till ps2 två dagar innan releasen, och jag bevisade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Inte vet jag men att det skulle komma 2dagar inna den officiella realease låter inte så troligt första gången man läser det men jag tror på dig då I så fall så hoppas jag att mitt kommer från CDON imorrn efter att jag har vart på Skansen, , skolan Mm du ser! Dteb fick det två dagar innan releasen! Ingenting är omöjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Kanske en dum fråga men hur lägger man in den patch:en då? vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag tycker att det är mycket bättre grafik på PC, man kan ju ställa in kantutjämning och allt. Synd att 3grr AA är max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Mm du ser! Dteb fick det två dagar innan releasen! Ingenting är omöjligt? Då borde ju ganska många andra också fått SA två dagar innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Motorljudet försvinner när det regnar När du krokar med andra bilar kan det skora När du springer in i en bil [puttar den] kan det skora När du både kör + någon pratar i bilen ( missions ) så kan snubbarnas ljud försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) http://hem.bredband.net/filip89/gta1.JPG http://hem.bredband.net/filip89/gta2.JPG Redigerad 9 juni, 2005 av Vice-Nasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Motorljudet försvinner när det regnar När du krokar med andra bilar kan det skora När du springer in i en bil [puttar den] kan det skora När du både kör + någon pratar i bilen ( missions ) så kan snubbarnas ljud försvinna. Skora = Köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nej, jag tänkte mer på brus !! knaster !! Kan bli bugg iblando också att du kan MAX höra ett ljud åt gången... Så om du kör så hör du motorn , om du då kör på något som svär , så stängs ljudet av på motorn och du hör han som svär !! Om du åker motorcykel och du har ljud från motorn och du skjuter så hör du bara skjut ljud !! Då är det bara o starta om spelet :S Riktigt irriterande !! Hoppas dom fixar denna ENORMA bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 http://hem.bredband.net/filip89/gta1.JPG http://hem.bredband.net/filip89/gta2.JPG Härliga bilder, pumpa in mer bilder ni som har det till pc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nej, jag tänkte mer på brus !! knaster !! Kan bli bugg iblando också att du kan MAX höra ett ljud åt gången... Så om du kör så hör du motorn , om du då kör på något som svär , så stängs ljudet av på motorn och du hör han som svär !! Om du åker motorcykel och du har ljud från motorn och du skjuter så hör du bara skjut ljud !! Då är det bara o starta om spelet :S Riktigt irriterande !! Hoppas dom fixar denna ENORMA bugg Ok. Men vad kör du med för upplösning på de bilderna du postat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ok. Men vad kör du med för upplösning på de bilderna du postat? 1600*1200 (egenskaper på bilden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vad kör du med för dator i 1600x1200 (max på allat annars eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 But this game is exellent im in San Fierro proud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har ett problem. Alla människor i spelen är genomskillniga. Hur kan jag fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts