Vice-Nasty Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hejsan! Satt precis o spelade GTA SA, som min kompis tog med sig hem nu från USA Kan säga er att känslan är bra o ni kommer gilla det.. Min kommentar är att spelet är 10 gånger bättre på dator än PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Berätta hur var det och om du har några bilder så lägg upp dom Redigerad 8 juni, 2005 av snaxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hejsan! Satt precis o spelade GTA SA, som min kompis tog med sig hem nu från USA Kan säga er att känslan är bra o ni kommer gilla det.. Min kommentar är att spelet är 10 gånger bättre på dator än PS2 Höhm *Tog hem* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Höhm *Tog hem* Höhm...HAns brorsa köpte det i USA om du har svårt att fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag tror vell honom... men han kunde vell tagit några screenshots för att bevisa det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag har också det och kan berätta att det är minst lika kul som på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag har också det och kan berätta att det är minst lika kul som på PS2. Soft... men vad skrev Gamespot om att ljudet buggar och shit... blir lite orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ljudet buggar för mig, när det åskar försvinner motorljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ljudet buggar för mig, när det åskar försvinner motorljudet Nooooo! Fan! Att det ska finnas sådana buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nooooo! Fan! Att det ska finnas sådana buggar. Lugn, Rockstar kan inte lämna spelet såhär. De kommer att släppa en patch ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Lugn, Rockstar kan inte lämna spelet såhär. De kommer att släppa en patch ska du se. Det hoppas jag att dem gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Offtopic, men hur gör dom om det skulle vara samma sak på x-box versionen?, det går väll inte att släppa en patch till xbox?(eller?) Redigerad 8 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Offtopic, men hur gör dom om det skulle vara samma sak på x-box versionen?, det går väll inte att släppa en patch till xbox?(eller?) Jo, det är möjligt att släppa en patch men det är inte många som kommer att kunna lägga in den så jag tror att dem har koncentrerat sig på att göra XBOX versionen bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 För mig funkar det super-duper fint! Inga buggar när det åskar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ni som har det till PC, har ni kontakter så ni får spelet tidigare eller köpt i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ni som har det till PC, har ni kontakter så ni får spelet tidigare eller köpt i USA? Min morbror @ USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag fick mitt från cdon idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Offtopic, men hur gör dom om det skulle vara samma sak på x-box versionen?, det går väll inte att släppa en patch till xbox?(eller?) Xboxen ser likadan ut överallt, så det är bara ett system att anpassa gta till På pc finns det oändligt många kombinationer med grafik ljud processorer,ram, operativ mm. därför är det väldigt svårt att få spelet att lira felfritt för alla Redigerad 8 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag fick mitt från cdon idag. Ljug inte. . . Jag blir så upphetsad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ljug inte. . . Jag blir så upphetsad Varför ljuga om en sån sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts