Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Har stått på en skateboard en gång, brädan började rulla och jag for bakåt, detta slutade med ont i båda knäskålarna. Nej, jag tar mig fram på annat sätt. Första gången jag åkte gokart körde jag in i väggen för att sätet åkte bak så jag inte kunde styra...Men jag åker ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Japp, jag skejtar! Sätter typ ollie och håller på med kickflip... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Relativt ny... klarar av att åka på bakhjulen (manual/wheela??). Klarar nästan av ollie, skall kunna ollie efter sommaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Relativt ny... klarar av att åka på bakhjulen (manual/wheela??). Klarar nästan av ollie, skall kunna ollie efter sommaren.. Efter ? Tror du klarar det snabbare Du bör kunna kickflip efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Jag har skejtat men jag har lagt av för ganska länge sen.. Jag satte väl typ kickflip, varial kickflip och dom där tricken. EDIT: Åkte i 2-3 år, och var så dålig ändå.. Redigerad 12 juni, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Skatade till slutet av sjuan! 2 år tillbaka alttså! Satte kickflip, 360 Flip, varial flip osv. osv.! men då allting blev mer och mer seriöst hela tiden så pallade jag inte längre!! men det var så dyrt också så skönt att lägga av =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Efter ? Tror du klarar det snabbare Du bör kunna kickflip efter Ja, då kan jag ju en ollie efter sommaren Nej men, vetefan om de blir mycket skateande, skall ju åka båt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har en äkta dogtown! med krux trucks wasted hjul och independent kullager Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har en äkta dogtown! med krux trucks wasted hjul och independent kullager ..och bräda, warp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 ..och bräda, warp? Dogtown kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har alldeles nyss lärt mig att olla... HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Warp e nån jävla skit man köper på stadium! warp suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har börjat åka bräda nu, åkte förr men sög och åker nu och suger Men de är fetballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nej,Det är bara farligt och hemskt! och så går det så fort! Man kan göra illa sig, har du inte täkt på det?? Men jävla n00b! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Warp e nån jävla skit man köper på stadium! warp suger! W0rd! Element is the shit http://www.elementskateboards.com/dynamicProducts/images/productPhotos/802_full_759.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) .åkte bräda några år på 80-talet när alla andra oxå gjorde det har kvar powell peraltan fortfarande.. slutade åka när vi flyttade till ett ställe utan ramper och asfalt.. Redigerad 13 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Dogtown kanske? Missade den övre raden, so sorry. Haha, ja. Warp är skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nån som åker?? Har alldeles nyss lärt mig att olla och har nyss satt min första 50-50 på ett trappsteg?? Jag brukar olla en massor av saker! HAHAHHAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Jag har skejtat ungefär ett år nu.. dom tricken jag sätter är väl ollie, 180, heelflip (ibland) Och att olla ut för massa skit.. jag har en status bräda med destucto truckar och no label hjul... Redigerad 13 juni, 2005 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts