Gäst Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nån som åker?? Har alldeles nyss lärt mig att olla och har nyss satt min första 50-50 på ett trappsteg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Nej,Det är bara farligt och hemskt! och så går det så fort! Man kan göra illa sig, har du inte täkt på det?? Redigerad 8 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag skejtade i min barndom...ååh vad fint det är med skateboard! Ojoj OJ! Iallafall - jag använder mig av det som transportmedel ibland, ska börja åka skateboard mera till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ack, ja..fick min första bräda när jag var en liten knatte...kör med en Zero Chris Cole bräda nu. Har börjat åka lite smått nu när lovet närmar sig, får väl se vad som händer i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Använder en CrazyCreek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Försöker lite ibland men det blir oftast till att cykla istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nej,Det är bara farligt och hemskt! och så går det så fort! Man kan göra illa sig, har du inte täkt på det?? Ska du säga med ditt armborst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ska du säga med ditt armborst HAhahaha! LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Går fortare med moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Har en 200 kr bräda, på den ena sidan är en bit lossad och den är jävligt smutsig. Ska nog skaffa en ny. Och jag kan inte ens olla. Redigerad 8 juni, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nepp. Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nån som åker?? Har alldeles nyss lärt mig att olla och har nyss satt min första 50-50 på ett trappsteg?? Jag åker och jag har åkt cirkus 1 år nu.. Tycker du det är kul? Kul som satan när man har lärt sig några trick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag skatar och sätter OLLIE håller på med kickflip just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag skatar och sätter OLLIE håller på med kickflip just nu. Eyy du kan ju kickflip typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Skejtade förut. Dom trick jag vet att jag frotfarande kan är : Ollie, Kickflip, Heelflip, Boardslide, Varial Kickflip Tror det är dom. Kunde mer förut men sen jag bröt foten har jag inte velat åka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Eyy du kan ju kickflip typ Ja men du skulle sätt i går och så vidare satte ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nån som åker?? Har alldeles nyss lärt mig att olla och har nyss satt min första 50-50 på ett trappsteg?? Olla, e inte det när man.... ni vet.... nää! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Olla, e inte det när man.... ni vet.... nää! Haha, nä..det är nog inte vad du tänker på "Olla"= Hoppa upp i luften med brädan under fötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Har stått på en skateboard en gång, brädan började rulla och jag for bakåt, detta slutade med ont i båda knäskålarna. Nej, jag tar mig fram på annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Har stått på en skateboard en gång, brädan började rulla och jag for bakåt, detta slutade med ont i båda knäskålarna. Nej, jag tar mig fram på annat sätt. Helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts