Anathema Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hejsan. Jag har ett problem med att spela GTA: VC. Grafiken e helt wierdo. Jag har en ATI Radeon 9200 128mb Kolla bilden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Det ser mer verklighetstroget ut sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Men alltså förrut var allt i snyggt i 3D. Nu är allt punkt pnukt punkt skit fult! Redigerad 8 juni, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jo jag ser dom röda skåpen i garaget och marken Var det så innan också med samma grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Installera DirectX från Microsoft. Men egentligen skall det fixas via installationen av Vice City. Kolla även grafikinställningarna i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Har den senaste DirectX och mina grafik inställningar är de vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Har den senaste DirectX och mina grafik inställningar är de vanliga. Hmm, du kanske har en fel inställning på grafikaccelerationerna... Högerklicka på Skrivbordet -> Egenskaper -> Inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts