Green_Goblin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Ja, har ni de eller inte? Själv ska man få den 10de så Vote: Nej! Redigerad 8 juni, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ja, har ni de eller inte? Själv ska man få den 10de så Vote: Nej! Vote: Nej Har ingen dator som klarar det...Ska köpa en ny dator när Longhorn kommer och ersätter XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ja, har haft det sedan oktober förra året... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ja, sen releasedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Tror ni inte han menade PC eller Xbox versionen?? Annars har jag det på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vote: Ja!, köpte det samma dag som Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
clibb Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nej, men på fredag är det i min ägo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 VOTE: nej...Vad är GTA SA egentligen? jag har ej hört talas om det. är det ett nytt spel till n64 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ska köpa en ny dator när Longhorn kommer och ersätter XP Det lät som en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Ska köpa det på fredag, fast har haft det till ps2 ganska länge. Redigerad 8 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Får det på fredag, i brevlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Har ett ex av San Andreas till PS2, men kommer varken köpa det till PC eller Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Har haft SA till ps2 sedan realesdagen men till pc så hittar jag den i en papperskorg. till ps2 realesen så förhandsbokade jag SA 2 månader innan. edit:om man tittar på vad han skrev på undersökningen så värkar som han laddar ner det som visa gör. Redigerad 8 juni, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vote: Nej Har ingen dator som klarar det...Ska köpa en ny dator när Longhorn kommer och ersätter XP Om du verkligen menar det du skrev har du en dator med mindre än 1 Ghz och tänker vänta ytterligare 1,5 år innan du köper en ny? Jag får det i brevlådan på fredag, här rotas det inte i några papperskorgar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 VOTE nej... kommer på fredag tror jag alltså, det kommer ju i postlådan, men hur betalar man? inbetalningskort när det kommer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Om du verkligen menar det du skrev har du en dator med mindre än 1 Ghz och tänker vänta ytterligare 1,5 år innan du köper en ny? Jag får det i brevlådan på fredag, här rotas det inte i några papperskorgar. Här är lite skit av datorn..Den kanske klarar av SA men jag tycker det är onödigt... + att jag gärna väntar i 1½ år till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 På PS2: JA På PC: JA På Xbox: NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ja, sen något år, och så får jag te xbox nu på freda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Japp fick PC versionen igår kväll. OBS ingen Wares nej. Orginalskiva. Fick den dock snabbare och billigare pga kontakter. Grymt spel.. Har kört en del... Testat och se dom nya funktionerna Härligt fan... Ni som inte har det... Kan bara säga det är värt att vänta på det. Garanterat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Men ge oss lite screens då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts