Zack Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Aftonbladet Skivorna kommer att höjas med 0.25 öre/megabyte Nu kan man ju köpa 10 skivor för runt 200kr...om 22 dagar (När priset höjs) kommer dom att kosta ca 400kr Vill dom att man ska ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Såg rubriken "Chockhöjs" och trodde förstås att en av aftonbladets rubriksättare tagit sig hit. *Horror* Trist att skivpriserna höjs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vill dom att man ska ladda ner? Exakt. Ganska dumt att höja priserna på brännskivor, då kommer ju fler tanka! Istället för att bränna köpta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Exakt. Ganska dumt att höja priserna på brännskivor, då kommer ju fler tanka! Istället för att bränna köpta spel. Dom borde väl chocksänka priserna för att locka folk att köpa deras skivor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Dom borde väl chocksänka priserna för att locka folk att köpa deras skivor? Mjo. *wow äntligen en smart person * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Mjo. *wow äntligen en smart person * Du är också smart Det är väl ganska korkat att hålla på sådär? Är det antipirat-byrån som varit framme och en än gång förpestat världen för ungdomar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Du är också smart Det är väl ganska korkat att hålla på sådär? Är det antipirat-byrån som varit framme och en än gång förpestat världen för ungdomar? Tack Mjo. Btw är inte dom anmälda för tjänstefel? Dom delade ju ut fför att ta andra fildelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Detta är pga. piratkopiering. Hörde att dom skulle bli jävligt mycke dyrare för nån vecka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Um.. Jo? Jag har 400gb och det är fullt! Jag är den typen som inte vill ta bort filer, jag gillar att ha kvar dem.. Så ibland bränner jag ut någor på skiva för att de inte ska ligga på datorn och ta plats. Har man 24mb så laddar man hem ett album (eller 3) när man vill ha en låt Sen har vi ju filmer, sånt tar stor plats. Serier tar mycket stor plats. Osv. osv. Man kan ju arkivera det som inte används. Jag är också nostalgiker, men jag har plats... Det är inte dålig kvalitet på radiosändningar. Om du inte menar internetradio. Analog radio (dvs. den som du hör i din radioapparat) har samma kvallite som en musikskiv. Alltså: 44,1 Hz Stereo, 192kbit eller bättre. Jag går media i Falun och har haft en radiosändning, så jag vet lite.. (om jag minns rätt vill säga ) Ja, det jag menade var bruset och störningarna. Redigerad 5 september, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Såg rubriken "Chockhöjs" och trodde förstås att en av aftonbladets rubriksättare tagit sig hit. *Horror* Trist att skivpriserna höjs. Haha I´m so evil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Men jag har ju ca 3-4 hårddiskar kvar (på 500 Gb var ) Så, det är lungt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jaha! Då blir det en vit ny mus, kladiga händer, störe blodådror på händerna. Jag tänker INTE betala dom där rövarpriserna, då gör jag något olaglig om jag vill ha en DVD! 2 olika sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Man skall tydligen behöva söka registreringsbevis om man skall använda det i sitt yrke + att de som har en dvdspelare med inbyggd hårddisk skall behöva betala en extra avgift. Den summan som är ökad går till de som gör film/musik, men vafan. Om vi inte laddar ner utan köper + att dom får pengar för att vi köper tomma skivor.. Då blir det vrickat. Jävla kapitalism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ta det lungt grabbar: http://www.wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ta det lungt grabbar: http://www.wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=6 Ta det lugnt? Det där är nuvarande priser och inte priser som gäller efter 1 Juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ta det lugnt? Det där är nuvarande priser och inte priser som gäller efter 1 Juli. Det hålls i tyskland så det är ingen fara. Man importerar alltså ifrån utlandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det hålls i tyskland så det är ingen fara. Man importerar alltså ifrån utlandet. Helt säker på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ta det lungt grabbar: http://www.wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=6 Tack som fan för den adressen Det var mycket billiga varor där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Helt säker på det? Kan intyga på det jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Kan intyga på det jag med. Bra, eller, kanske mindre bra. Tänk på att frakten kostar drygt 100kr. 0-10 kg 125,- 10-20 kg 135,- 20-40 kg 200,- 40-60 kg 300, Alltså betalar man för 25 dvd+r drygt 200kr, pga frakten. Redigerad 9 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts