RavenE Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Aftonbladet Skivorna kommer att höjas med 0.25 öre/megabyte Nu kan man ju köpa 10 skivor för runt 200kr...om 22 dagar (När priset höjs) kommer dom att kosta ca 400kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 OMG ska bar springa ner till affären (brb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 OMG ska bara springa ner till affären (brb) Hehe...det är ingen idé för mig...har ingen dvd-brännare.. Ps: Rättade till ett stavfel i ditt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Tur att man redan har några DVD-RW och några vanliga DVD skivor. Men jag har ett oöppnat 100pack cd-skivor! mohahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Katastrof...jävla skitland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hehe...det är ingen idé för mig...har ingen dvd-brännare.. Ps: Rättade till ett stavfel i ditt inlägg Vad snackar du om? har du ändrat eller ska jag ändra bar(a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vilket skit Kommer det även drabba oss Cd-r användare? Eller kommer priset bli det samma för de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jaha, så det ska bli olagligt för oss att ladda hem deras låtar men de ska få stjäla våra pengar genom en sk "kassettersättning" utan att vi får någonting tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vilket skit Kommer det även drabba oss Cd-r användare? Eller kommer priset bli det samma för de? Dvd-r 11 kronor mer för en skiva som bara kan brännas en gång. Priset för 10 skivor kan stiga från cirka 150 till 260. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Gäller det vanliga cdr skivor åxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Dvd-r 11 kronor mer för en skiva som bara kan brännas en gång. Priset för 10 skivor kan stiga från cirka 150 till 260. Jag frågade efter Cd-r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hahaha min farsa säljer typ bränningsskivor, så själv får man gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Va fan! Jävla skit, lyckos dig GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hahaha min farsa säljer typ bränningsskivor, så själv får man gratis. Men då kan du ju sälja vidare till oss billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nya lagen suger bajs. "Ååh... kolla på mig, jag vill inte ha brända saker, sluta ladda hem, jag jobbar på antipiratbyrån på min vardag... jag är homosexuell... bubuhubu!" AAAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vad har homosexuell med saken att göra, haha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Varför höjde dom priserna? Jävla uttråkade typer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nya lagen suger bajs. "Ååh... kolla på mig, jag vill inte ha brända saker, sluta ladda hem, jag jobbar på antipiratbyrån på min vardag... jag är homosexuell... bubuhubu!" AAAAAH! Hördedu, jag håller med om att det är FÖRDJÄVLIGT då folk laddar ner och bränner spel och filmer! Det borde NÄSTAN totalförbjudas med att ladda ner. Det finns ett par fall där man borde få ladda ner 1) Du vill få en film som inte är släppt i Sverige 2) Det är EN musiklåt du vill åt (alltså BARA EN enda låt från en hel skiva) 3) Saken du vill åt går inte att köpa Det ni inte tänker på är att folk faktiskt ARBETAR för att skapa filmen, eller spelet du har satt dina giriga fingrar på. Dessutom så innebär det att uppföljaren får sämre budget! Tänk så skulle ALLA bränna GTA. Då skulle Rockstar skita i att göra fler spel! Den här låten är lite sur för mig som vill göra lite filmer o sånt, men får väl nöja mig med att bränna till CD eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vem behöver CD/DVD när man kan ladda ner till hårddisken och lämna det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vem behöver CD/DVD när man kan ladda ner till hårddisken och lämna det där? Kanske för att den bli full då? Och man kanske inte vill ta bort allt/ngt heller.. Jag köper DVD-skivor och bränner filmer som jag tar hem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts