AceError Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 På cdon står det ju om dom har skickat det eller inte! har dom skickat det till er än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag va & hämta mitt nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hmm precis samma ska står för mig Dom kanske har mycket att göra så den inte uppdateras, inte vet jag Hopppas att det kommer i denna veckan annars blir jag sur som F** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag va & hämta mitt nyss Sure Baconmeny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Varför har dom inte skickat till mig??? :'( vad har jag gjort för att förtjäna detta :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Varför har dom inte skickat till mig??? :'( vad har jag gjort för att förtjäna detta :'( :'( Skickar säkert dagen innan, imorrn. Det tar ju bara en dag för brev att komma fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Alltså dom har fullt upp. Deras mål är att skicka spelen den 10:e juni. Så ta det lungt och vänta ... dom kan skicka det imorgon också=) Jag väntar på mitt pc spel iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Sure Baconmeny Dom skickar frakter i omgångar så vissa får det 2 dagar innan, andra 1 dag innan och vissa andra får det den 10:onde. kommer ihåg att det va precis samma sak runt den 29 okt. då vissa sa att dom hade fått det innan. då börja folk "aa, visst", "bite my ass" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Sure Baconmeny Aru, riktiga grejer det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 vad har jag gjort för att förtjäna detta :'( :'( (HOST)Tände eld på en majbrasa!!!!(HOST) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (HOST)Tände eld på en majbrasa!!!!(HOST) Nödvändigt att dra upp tråden för en sån där kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts