Toki Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Vilken konsol lär det bli bäst på tro? Vote: Xbox, och det är för att jag får det gratis men det hör inte till på detta forum. Redigerad 8 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Vilken konsol lär det bli bäst på tro? Vote: Xbox, och det är för att jag får det gratis men det hör inte till på detta forum. Finns inget att snacka om. Jag gör som Azore (läs nedan) Fläskbox suger... Redigerad 8 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Finns inget att snacka om. Jag gör som Azore (läs nedan) Fläskbox suger... Okej! Fläskbox! Haha! Den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 VOTE:PC Har det på PS2 oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ska köpa det till PC. varför? well, PC är det enda jag äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vote: Har redan på PS2. Men ska nog skaffa det till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Xbox... Av den enkla anledningen: Min dator är för dålig..... Pluss på PC: 1. Modding Minus på PC: 1. Instalation Pluss på Xbox: 1. Kanske lite bättre grafik 2. Ingen instalation krävs Så igentligen är konsollerna lika här så det finns ingen anledning att kriga Men ja min vote har ni ju där uppe och anledningen också... Så, Bye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Enligt rockstar games så är spelet helt klart bäst på PC. Grafik och funktion. Tror att det var någon högt uppsatt inom rockstar som sa detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Grafiken ska vara bättre till PC, eller kanske rättare sagt KAN vara bättre. Om man har en überdator så kommer det vara snyggare än på konsollerna. Men det beror ju så klart på vad man har för dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Enligt rockstar games så är spelet helt klart bäst på PC. Grafik och funktion. Tror att det var någon högt uppsatt inom rockstar som sa detta... Mmhmm, men jo säkert att "någon" har sagt så... Betvivlar starkt att någon på R* skulle göra ett sånt uttalande ofentligt... Ett sånt uttalnde hade kunna reultera i att spelförsäljningen till konsolerna sjunker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Har det på ps2 men om man jag skulle ha en Xbox så skulle köpa spelet till det. Inget fel på pc men jag gillar bättre att spela på konsoll och Xbox varianten av spelet är ju något förbättrad på vissa punkter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Har det till ps2, fast ska ändå köpa det till pc , ska köpa det till pc för bättre grafik modding Lättare med keyboard & mus, tycker jag iaf Redigerad 8 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 PC måste jag säga då det blir något bättre grafik och musen gör det lättare att styra gubben och sikta tex jämfört med PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Har redan till ps2 fast jag ska fixa till pc också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Har redan till ps2, vmen då den skivan gick sönder, ska jag nu köpa det till xbox istället. Min dator är för kass, och så tycker jag mycket mer om att spela det på konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Valet är väl självklart? Åtminstone för mig Har varit PS-versionen för mig och kommer alltid att bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 PC, lätt. Grafiken på SA till ps2 är ju HEMSK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Mmhmm, men jo säkert att "någon" har sagt så... Betvivlar starkt att någon på R* skulle göra ett sånt uttalande ofentligt... Ett sånt uttalnde hade kunna reultera i att spelförsäljningen till konsolerna sjunker. Det kan ha varit Jordan på GTAplanet som sagt det. Han har ju intervjuat många högt uppsatta innom Rockstar och har spelat spelen på både ps2 och Pc (har jag för mig ) Läste nått sådant när han var nera på E3mässan nyligen. Någon som orkar kan ju kolla upp det där:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vote: PSP!, ehm.. DS, så hette det Nej, oj förlåt, PC. Måste bara skaffa nytt RAM minne, så kan jag köra allt fullt, men har prob. att hitta vad för ramminne jag ska ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 På fredag kommer jag dra och köpa PC-versionen det första jag gör efter skolavslutningen, kommer cykla som fan och jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts