kollifink Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Tjo. jag är på ett uppdrag hos en kille som jobbar på en hamburgebar.. man kan bara besöka honom på natten.... Han vill iaf att man ska åka till ett beach party och sno en högtakar anläggning... När man åkt till festen så ska man snacka med partyts DJ... OCH SEN DÅ? pajar jag något eller försöker sno bilen så misslyckas jag ju.... vad är det egentligen jag ska göra? Tack på förhand// Tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Du ska dansa. Prata med DJ:en och tryck upp på knapparna längst till vänster för att få CJ att säga ja. Säg ja tills du får börja dansa. Sen ska du trycka på knapparna när dom symbolerna är inne i ringen. Du måste komma över 4000 poäng för att få ta bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Det finns en röd cirkel på stranden. Ställ dig i den. Då startar dans uppdraget! Du ska dansa och få ett antal poäng! Och detta uppdraget är svåååååårt! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 detta uppdraget är svåååååårt! Lycka till! Jag tyckte inte att det var så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Det är svårt. Om dom inte gjort ändringar i PC/Xbox-versionen då vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Alllting handlar om timing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Tycker inte det var så svårt, fick 4700 eller nåt sånt (pc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Tycker inte det var så svårt, fick 4700 eller nåt sånt (pc) Var har du spelat det? Spelet kommer ju inte till sverige förrens på fredag. Om du har hittat det i buskarna blir jag ledsen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hurfan kan alla ha den på PC... "oooh, jag har en kompis i USA han skickar spel hela tiden" FOCK... ringer min kusin nu! ska oxå ha, han får skicka via express-fast-highway-teleport-fusion-flying paket-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 han får skicka via express-fast-highway-teleport-fusion-flying paket-. Haha...då går det nog snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts