Manne91 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hur gör man för att lossa bilarna/båtarna från packern?? //robin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag vet inte säkert vad du menar, men vad jag vet så kan man väl inte lossa något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Huh? Redigerad 8 juni, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vadå? vad är packern för fordon? lossa bilar? fattar dock ej något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Ja... det vet jag inte heller... den är ju bara byggd som en ramp. Redigerad 8 juni, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag tror att han har en modd som gör att packen(lastbilen som har en bilramp) får en eller två bilar men iaf man kan inte lossa några bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts